moedervlekjes

Toen Laura op de moedervlek midden op mijn hand wees (en bah zei, haha) realiseerde ik me dat zij helemaal geen moedervlekjes heeft! Ik heb niet haar hele lijf bekeken maar op haar armen, benen, buik en gezicht heeft ze ze in ieder geval niet. Komen die dingen later door de zon of hoe werkt dat eigenlijk?

Leah heeft een moedervlek op haar bil. Bij de andere kids werden de moedervlekken ook pas later zichtbaar, weet niet meer op welke leeftijd. Net alsof de huid dan groeit en de moedervlek ook meegroeit :)

grappig kelwin heeft ook een meodervlek op zijn rug een kleintje en elke keer met in bad gaan lijkt het alsof het vies is maarja het gaat er niet af hihi.. verder heeft hij er ook geen 1

groetjes, Christien

Hoi,

Moedervlekken ontstaan pas later, zijn pigmentkorrels op een hoopje zeg maar,,hihi
Mijn oudste van 9 heeft er ondertussen al een aantal en de middelste begint nu!!
De jongste heeft er nog geen, meestal beginnen ze te komen rond 4-6jaar en daarna ook nog!
Grappig ja, ik kwam daar ook pas achter toen ik kids had!

Gr MJ

Grappig om dit topic te lezen, had er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht, maar manlief heeft behoorlijk wat moedervlekken op zijn rug en nu ik dit lees, Daniel heeft niets, zelf heb ik trouwens ook geen moedervlekken maar wel veel sproetjes hihi
Daniel lijkt sprekend manlief in alles, dus ben nieuwsgierig of hij ze ook krijgt,

Liefs Marina

Grappig om te lezen. Beide kinderen hier hebben ook geen moedervlekken. Tijn heeft wel een pigmetvlek op zijn arm, maar dat is maar een hele lichte. Deze zit trouwens op dezelfde plek als die van mijn vader én zusje!

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan