moeeeeeee

Ik ben ook mega moe, heb de afgelopen 3 dagen alleen maar op bed gelegen, (naast het moe zijn de afgelopen 3 dagen ook hoofdpijn, rugpijn, misselijk spierpijn, keelpijn) Wat heb ik mij ellendig gevoeld, nu gelukkig wat beter. Kon echt niet voor mijn dochter zorgen, dinsdag heeft mijn vriendin opgepast, C. is daar blijven logeren. Gister was mijn man vrij en heb ik 's avonds mijn dochter naar mijn moeder gebracht. We zijn nu net thuis, ben lekker bij mijn ouders blijven eten. Voel me eindelijk weer een beetje fit!
Hopelijk stoppen de klachten een beetje! (laat alles maar minimaal aanwezig zijn hihi)

Het beroerd zijn is trouwens wel de laatste duw geweest, ben nu namelijk 3 dagen helemaal rookvrij. Rookte voor mijn zwangerschap een pakje per dag, sinds mijn zwangerschap een halve tot een hele sigaret per dag en nu dus helemaal niet meer!

Knap hoor gestopt met roken!

Ik ben verder niet echt beroerd gelukkig maar wat niet is kan nog komen natuurlijk;-)
Ik heb erge last onderin mijn rug en ik moet alles rustig doen ga ik rennen en vliegen dan sta ik te kokhalzen ;-)

Super nona, je mag trots zijn!

Ik was ook heel moe, maar dat lijkt helemaal weg te ebben. Afgelopen weken nadat de kleine op bed lag ik op de bank en kwam er niet meer vanaf. Maar na flink verkouden geweest te zijn lijkt dat ook over. Was al een tijdje aan het snotteren dus denk dat ik wat onder de leden had. Hopelijk blijft het weg. Misselijkheid komt wel op gang en mijn tepels. .. man, die staan de hele dag paraat niet normaal meer.

Terug
Bovenaan