moeheid.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben de laatste tijd (sinds dec ongeveer) zo ontzettend moe, ik ben nu al aan de vitaminepillen gegaan van apotheek eigen merk.
Ook probeer ik echt mijn rust te nemen.
S'avonds lig ik er vaak tussen half 10 en 10 uur en s'ochtends slaap ik net zo lang tot Daniël wakker word.
Dat is vaak tussen 8 en 9 uur (wat een luxe heej)
S'nachts komt Daantje soms nog wel, dan is het effe knuffelen en 5 minuutjes later lig ik weer in mijn bed en slaap vrijwel binnen een minuut alweer.
Ik ben al bij de huisarts geweest en heb bloed laten prikken op hb, bezinking en glucose en dat was allemaal goed.
Heb ook geen spanningen of zenuwen, met de depr/pnd gaat het juist heel goed en ben ik redelijk stabiel.

Heeft een van jullie tips of iets dergelijks hiervoor? Zodat ik er wat aan kan doen?

liefs marina

Hoi,

Hebben ze je ook geprikt voor je schildklier? Want als die te traag werkt, kan je ook zo moe van worden!
Verder inderdaad veel rusten. Ik ga nu ook onder de zonnebank wat ook beetje helpt. Ik ben gewoon toe aan wat zonlicht hihi.
Verder was ik een tijd heel moe en heb nu goeie griep te pakken, misschien is het wel een voorbode, hoop t niet voor je.

Lekker vroeg naar bed, en 's middags ook rusten. Al lig je maar op de bank met een boek als Daan op bed ligt.....

Sterkte

Liefs Reneke

Dag Marina,

Een poosje terug was ik ook altijd erg moe, en was toen naar de huisarts geweest.. Die adviseerde mij om te gaan sporten... dat geeft een lekker gevoel en krijg je weer energie van... en inderdaad.. bij mij helpt het... 2x per week. Ik ging toen groepslessen volgen bv aerobics en steppen.. en voelde me inderdaad veel beter...

Als het weer mooi weer wordt dan ga ik ipv sporten in sportschool wellicht 2x per week  1 uur stevig wandelen  met de kleine in de wagen...

Wellicht is sporten een optie voor jou?

Succes

Jess

Hallo Marina