moeheid.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben de laatste tijd (sinds dec ongeveer) zo ontzettend moe, ik ben nu al aan de vitaminepillen gegaan van apotheek eigen merk.
Ook probeer ik echt mijn rust te nemen.
S'avonds lig ik er vaak tussen half 10 en 10 uur en s'ochtends slaap ik net zo lang tot Daniël wakker word.
Dat is vaak tussen 8 en 9 uur (wat een luxe heej)
S'nachts komt Daantje soms nog wel, dan is het effe knuffelen en 5 minuutjes later lig ik weer in mijn bed en slaap vrijwel binnen een minuut alweer.
Ik ben al bij de huisarts geweest en heb bloed laten prikken op hb, bezinking en glucose en dat was allemaal goed.
Heb ook geen spanningen of zenuwen, met de depr/pnd gaat het juist heel goed en ben ik redelijk stabiel.

Heeft een van jullie tips of iets dergelijks hiervoor? Zodat ik er wat aan kan doen?

liefs marina

Hoi,

Hebben ze je ook geprikt voor je schildklier? Want als die te traag werkt, kan je ook zo moe van worden!
Verder inderdaad veel rusten. Ik ga nu ook onder de zonnebank wat ook beetje helpt. Ik ben gewoon toe aan wat zonlicht hihi.
Verder was ik een tijd heel moe en heb nu goeie griep te pakken, misschien is het wel een voorbode, hoop t niet voor je.

Lekker vroeg naar bed, en 's middags ook rusten. Al lig je maar op de bank met een boek als Daan op bed ligt.....

Sterkte

Liefs Reneke

Dag Marina,

Een poosje terug was ik ook altijd erg moe, en was toen naar de huisarts geweest.. Die adviseerde mij om te gaan sporten... dat geeft een lekker gevoel en krijg je weer energie van... en inderdaad.. bij mij helpt het... 2x per week. Ik ging toen groepslessen volgen bv aerobics en steppen.. en voelde me inderdaad veel beter...

Als het weer mooi weer wordt dan ga ik ipv sporten in sportschool wellicht 2x per week  1 uur stevig wandelen  met de kleine in de wagen...

Wellicht is sporten een optie voor jou?

Succes

Jess

Hallo Marina

Moeheid ik weet er alles vanaf. Ik slaap meestal om 2100 uur op de bank als het niet eerder is. Zodra de kinderen naar bed zijn en ik ga even liggen ben ik vertrokken.
Je leven is gewoon heel erg veranderd met een kleine en dat vraagt veel energie van je.
Zoals mijn voorganger al zei sporten dat is inderdaad erg lekker ik mis het wel maar het lukt bij mij niet want ik zit met twee kids. Toen ik alleen milton had kon dat wel die ging bij de kinderopvang bij de sportschool of naar mijn moeder. Maar ik ga weer sporten als milton straks weer naar school ga meid dat is zo lekker. Ik heb gefitnesst en bodystep gedaan.

groetjes lisette

bedankt voor jullie reactie,
sporten is missschien wel wat, ik zal eens informeren bij de sportschool.

ben wel blij om te horen dat jij (weet even je naam niet meer) ook zo last hebt van moeheid.
ik ben gewoon zo blij dat mn daniël op bed ligt rond half 8, val dan idd moe op de bank.

zo te zien is het vandaag mooi weer, ik zal eens kijken of ik idd lekker een stuk kan fietsen met de kleine.

liefs marina

of Pfeifer,
of gebrek aan vit.B
dat geeft ook vermoeidheidsklachten.
sterkte suzan

hoi lis,
ziekte van pfeiffer heb ik 3 jaar geleden al gehad, en kan je geen 2e keer krijgen.
is het mogelijk met vit pil om toch nog vit b tekort te hebben?
is dat niet ook voor haar en nagels/
mn haar valt goed uit, en nagels scheuren snel, heb ik idd anders ook nooit.
toch maar eens naar kijken.
thanks... marina

Ik ben de laatste tijd ook erg moe, komt van de verantwoordelijkheid voor de kleine denk ik. Als ze er niet is ben ik juist heel energiek! Bestaat er ook niet zoiets als voorjaarsmoeheid? Mijn advies is ook om iets te gaan doen, eind wandelen of sporten. Ik zwem en wandel, krijg daar erg veel energie van. Ik vond het eerst raar want je zou denken dat je moet rusten als je moe bent, maar je moet juist iets gaan doen! Stijfkopje als ik ben moest ik dat eerst zelf ontdekken voordat ik het geloofde.

Terug
Bovenaan