moeheid

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu 15 weken zwanger en 17 april 2010 uitgerekend.
Wat ik wilde vragen aan jullie of er meer mensen zijn die 15 weken zijn en heel erg moe zijn.
Dit wordt mijn eerste kindje en ik heb er totaal geen ervaring mee, wel heb ik gehoord dat je moe kan zijn tot je 4 maanden bent.
Ik wordt gewoon moe van mezelf gek hoor.

groetjes patricia

Euh jammer genoeg moet ik zeggen dat het vaker voorkomt dat je je hele zwangerschap moe kan blijven. Al gaat het bij de meeste weg tussen de 12-16 week. Ik ben nu 13 wken en ook nog erg moe. Soms is het 4 dagen weg en zit ik al te springen, maar helaas is het weer terug gekomen.

Ik hoop voor ons beide dat we er snel af zijn. Vervelend is het gewoon. Ik had zelf nooit gedacht dat ik ook zo moe kan zijn...

Zelfs ben ik nu moeier dan toen mijn zoon de eerste 8,5 maand om de uur s'nachts wakker was en ik gewoon moest werken.

HI,

tja, ik moet helaas ook zeggen dat ik me kan herrinneren dat ik bij de eerste tot een maand of 6 heel veel moe was en daarna vanaf een maand of 8 weer...

Mij kon die vermoeidheid ook opeens overvallen. Was ik aan het winkelen en dan moest ik gewoon gaan zitten en écht uitrusten, zomaar vanuit het niets. Probeer op de momenten dat het kan even een uurtje bij te slapen, maar ja, dan nog, ik weet 't het moeie blijft. Soms helpt het ook wel om juist even aktief te worden, lekker een wandeling in de buitenlucht.

Veel sterkte!

Iedereen is een individu, het hoort er eenmaal bij, de een heeft het heel erg en lang, de ander weer wat minder.

Terug
Bovenaan