moeilijk alleen slapen

hallo

ik heb een dochtertje van 5 maand en het probleem is alles volgd

alles ze om 22u30haar laast bv gekregen heeft dan leg ik haar in haar bed

en na 10 minuten begint ze te wenen en moet ik haar bij mij leggen in bed

weet er iemand hoe ik haar in haar bed kan laten slapen

ik dank u

Heb je al uitgeprobeerd hoe lang ze blijft huilen?
Tess heeft ook een tijdje gehad (met een maand of drie) dat ze moeilijk in slaap kon komen maar toen heb ik een muziekdoos gehaald die ook afbeeldingen op de muur laat zien. Als Tess een geluidje maakte dan ging er een muziekje aan en begon de verlichting te draaien. Dit heeft bij haar goed geholpen inmiddels heeft ze het niet meer nodig.

Sandra mv Nick en Tess

Mirthe heeft de 1e 6 maand alleen maar bij me in bed geslapen omdat het geen doen was om haar te laten huilen. Ze houdt het uren vol en word er alleen maar hysterisch van ipv moe. Nu heb ik een camping bed naast mijn bed gezet met haar matras erin. We zijjn nu bezig om haar snachts daar te laten slapen....als dat goed gaat wil ik dat bedje in haar kamer gaan zetten en dan uiteindelijk met matras en al in der eigen bed. Tja we doen het maar in stapjes omdat de hele nacht krijsen ook niet te doen is. Ze krijgt overigens ook bv en drinkt n og snachts.....succes!!

hoihoi, mijn prinsesje wou ook het liefste bij papa of mama in slaap vallen... ik heb haar op een gegeven ogenblik toch maar in haar eigen bed gelegd en laten huilen. Dit heeft wel een uur geduurt  ik vond dat vreselijk!!! maar uiteindelijk heeft het wel als resultaat gehad, dat ze op haar eigen bedje slaapt.

Wat voor mij de doorslag gaf, is dat ik vind dat kindjes op hun eigen bedje moeten slapen, omdat ze daar de meeste en de veiligste rust krijgen. Ik neem Rêve soms echt nog wel mee mijn bed in voor de gezelligheid, maar normaal ligt ze gewoon in haar bedje. Tis even afzien, maar daarna heb je d'r veel plezier van.

succes

mama van Rêve

Terug
Bovenaan