Moeilijk doen aan de borst

A

Anoniem

Guest

Sinds deze week is het moeilijk doen aan de borst. Hij neemt een paar slokken, trapt met z'n beentjes en armen en laat dan huilend weer los.....net of hij pijn heeft!
De fles is no problemo

Ik zat al te denken aan spruw oid. Maar mijn tepels zijn oke en ik zie niets geks in zijn mond.
Kan het zijn dat hij tandjes krijgt en daar pijn van heeft? Maar dan zou het bij de fles toch ook zo moeten zijn?

Maak me wel een beetje zorgen, wil hem niet dwingen te drinken. Maar hij is al een klein beetje aan de kleine en lichte kant, zelfs voor bv curve begrippen....

Wie herkent dit en / of weet wat er aan de hand kan zijn? En nog belangrijker, wat ik eraan kan doen?

Groetjes Edith

Hoi,

Wist je dat je ook spruw kunt hebben zonder dat je dat aan jezelf of je kindje kan zien? Heb er zelf geen ervaring mee (gelukkig), maar dat je niks ziet is dus geen garantie dat je het niet hebt.

Mijn dochter heeft een tijd terug (weet niet meer precies, maar volgens mij was ze toen ongeveer 2 maanden ofzo) ook erg onrustig gedronken, dit duurde wel een aantal weken. Dat was net na regeldagen. Ze kon toen de stroom melk niet aan en kreeg veel lucht mee binnen en dat zat haar dus dwars. Ik liet haar dan boeren en daarna dronk ze weer verder. Maar dit gebeurde dus meerdere keren per voeding. Even drinken, hard huilen, boeren, drinken, hard huilen, boeren, etc. Heel vervelend. Het ging gelukkig ook weer over, al duurde het dus wel een tijdje.

Stel je vraag anders eens op het borstvoedingsforum (www.borstvoedingsforum.nl) Misschien dat mensen daar nog meer ideeën hebben.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan