Moeilijk hoor !!

He lady's,
Hier weer even een berichtje van mij.
Afgelopen dinsdag ongi geworden en gisteren was het over. Dus we gaan weer druk aan de klus. Gisteren zijn we met mijn schoonzus en zwager wezen winkelen. Ze moesten kleren kopen voor hun bijna 2 jaar oude dochtertje. Dus ook o.a. de prenatal in. We zien van alles maar kunnen niet te enthousiast zijn, omdat we afgesproken hebben dat we nog niets tegen wie dan ook zeggen. Maar wel ontzettend gezellig gehad.

Moi, hoe is het met je ?? Ik wou je even ontzettend veel succes wensen bij de gyn morgen. Keep my fingers crost for you !!!

Groetjes Biaggi.

Hoi Biaggi,
Het valt niet mee he, om in zo'n leuke babywinkel te lopen...en als je dan ook nog niks kunt zeggen ljkt me helemaal moeilijk..
Ik smelt altijd weg van die kleine babysokjes en schoentjes...Hoop dat wij ze binnenkort ook kunnen gaan kopen.
Liefs Esther en succes met het klussen de komende tijd

Hoi Biaggi,

Ik vind het soms ook ontzettend moeilijk om mijn mond te houden!! Vooral als het onderwerp te sprake komt! Het lijkt ook wel of mensen het steeds vaker aan ons vragen ennne jullie nog niet aan de kinderen...

Ik werk ook nog eens met kinderen en dan denk ik vaak genoeg...ik wil ook,,,maar geduld is een schone zaak en onze tijd komt echt wel!!

Wat lief trouwens dat je dat onthouden hebt dat ik morgen naar de gyn moet!! Best spannend hoor!! Ik hoop wel dat het er 1ntje is die meteen actie onderneemt en een beetje inlevensvermogen heeft en niet zo'n stugge!! We zullen het zien!!

Jullie ook weer druk aan de klus,,,wij ook hoor, ik zit vandaag op dag 18 en nog geen tempverhoging gehad, dus ook geen eisprong. Ik ben benieuwd of hij/zij dat morgen ook onderzoekt en of hij kan zien of hij wel in aantocht is!!

Ik zal morgen verslag doen van mijn eerste date met de gyn!!

Veel klusplezier

liefs moi xxx

Bedankt voor je reactie moi.
Wij hebben dat ook continue dat er aan ons wordt gevraagd zo van en jullie dan ?? Helemaal toen mijn schoonzus en zwager hun dochter hadden gekregen.

Ik hoop inderdaad dat het een gyn is die een beetje meeleeft. En dat hij/zij kan zien of je eisprong al in aantocht is, dat zou wel makkelijk zijn. Gemakkelijker dan dat je het moet voelen of d.m.v. je temp.

Jullie ook nog veel klusplezier en maar hopen dat ons deze maand iets meer geluk gegunt is !!!

Veel liefs Biaggi.

Terug
Bovenaan