Moeilijk kunnen eten!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

FF een vraag en graag advies van jullie, ik ben nu 24 weken en 5dagen zwanger van mijn 1ste kindje en kan op het moment heel slecht eten. Wel drink ik genoeg en fruit eet ik ook genoeg maar brood en warm eten krijg ik niet weg.

Wie heeft er een tip voor mij?

Graag jullie advies en tips gr Fruit Girl

Hoi,
Helaas herken ik je verhaal maar al te goed. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik de
eerste 3 maand niet warm eten (alleen de lucht al) maar verder wel gewoon.
Bij deze zwangerschap heb ik nog veel meer moeite met eten...
Brood, warm ed. Moet er niet aan denken. Gelukkig gaat brood eten nu wat makkelijker.
In de tijd dat het helemaal niet wou heb ik wel crackers kunnen eten (volkoren).
Daar zitten tenminste nog wat voedingstoffen in. En veel fruit en drinken.
Warm eten gaat nog steeds niet. 3 Hapjes en dan ben ik alweer beroerd..
Frustrerend is dat he? Kookt mijn lief heel lekker en dan krijgt hij dit...
Maar goed. Heb het aan de gyn gevraagd. Die zei dat de kleine toch wel van je pakt
wat hij/zij nodig heeft. Dus het is alleen voor jezelf vervelend. Het enige waar je wel op
moet letten is dat je wat varieert met beleg. Dus vleeswaren, kaas, zoet enz...
Dat in combinatie met fruit en evt wat rauwkost. Dan zit je wel goed.
Dus ik zou me er niet zo druk om maken. Deed ik eerst ook maar nu dus niet meer.
En het komt echt vanzelf wel weer. Wel gebruik ik trouwens gravitamon. Gewoon
voor de zekerheid.
Succes ermee en niet te hard stressen over te weinig eten. Komt echt goed.
Liefs Melanie 36.3wk zwanger van nr 2

Hoi.
Ja, ik ken dat wel, zij het in mindere mate. Ik mag van geluk spreken dat de aardbeien erg lekker zijn op het moment, want brood met aardbeien krijg ik wel weg, maar voor de rest kan het brood me momenteel ook gestolen worden..
En met het avondeten krijg ik ook niet veel weg, maar ik pak ook regelmatig wat gezonde tussendoortjes (aardbeien, weer, appels, vla enz. )..
Ik heb idd ook altijd gehoord dat je kindje toch wel pakt wat hij nodig heeft hoor. Ik had dit bij mij eerste ook en die is harstikke gezond ter wereld gekomen met een gewicht van 3380 gram, dus probeer je niet teveel zorgen te maken, en telkens wat kleine beetjes te eten..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan