moeilijk kunnen inslapen

Hoi
Onze zoon heeft de laatste weken erg veel moeite om in slaap te komen, zowel 's middags als 's avonds. Hij kan dan erg hard huilen en raakt soms overstuur. Wie heeft er tips?
Het maakt niet uit of hij vroeg of laat naar bed gaat, popjes erbij, verduisteringsgordijn....enz.
Zou het met de leeftijd te maken kunnen hebben? Hij is 15 mnd.
 
Dit probleem is hier ook aan de hand!
Sinds een dag of twee wil meneer hier ook niet lekker in slaap vallen!
Normaal gesproken leggen we hem naar bed rond kwart over zeven en dan slaapt ie binnen   5 minuten. Ik hoor hem nu nog gillen en heb voor mezelf afgesproken te wachten tot 8 uur. Vanmiddag heeft hij helemaal niet geslapen en dan zou je verwachten dat ie nu doodop moet zijn.....
We wachten af.

Sterkte!

1976
 
Jep, herkenbaar!
Onze zoon (nu 10 maanden) heeft dit heel erg gehad, een paar weken achter elkaar, ongeveer 1 tot 2 maanden geleden. Ineens ging het weer beter, maar ook nu heeft hij het nog wel eens. Hij raakte ook helemaal overstuur, zelfs zo erg dat hij Breath Holding Symptone kreeg. Met huilen 'vergat' hij ook weer in te ademen en kon soms helemaal blauw aanlopen en slap worden. We moesten van de kinderarts hem in zijn gezichtje blazen wanneer hij dit kreeg zodat hij van de schrik weer ging ademen en dat werkt heel goed.

Maar ja, alles is een periode volgens mij... ik hoop voor je dat het snel weer gezelliger wordt om hem naar bed te brengen!

Succes
 
Terug
Bovenaan