moeilijk naar de wc

hi.het is een beetje een raar vraagje maar ik heb zoveel moeite om naar de wc te gaan en het doet zo n zeer .hebben er nog meer mama s hier last van en hebben jullie misschien een tip voor mij.bij mijn vorige zwangerschap had ik pas de laatste maand hier last van.zit er erg tegenop om dit nog de hele zwangerschap vol te houden.normaal ging ik een paar x per dag mag blij zijn als het nu 1x per dag lukt.

Hi, Hier echt een lotgenoot. Ik heb vanaf het moment dat ik zwanger ben erg last hiervan. Het is een hele bevalling om te gaan. Echt heeeel veel pijn joh! Ik heb ook aambeien en bloed steeds, omdat het steeds te hard is. Pffff ik hoop dat dat nog even minder gaat worden. Sterkte.

Misschien dat dit helpt:
ik zet mijn voeten op het prullenbakje, zodat mijn knieën hoger dan mijn heupen zijn. Dan leun ik met mijn ellebogen op mijn knieën, recht mijn rug en wacht echt tot ik voel dat het komt (sorry!) dus niet eerder drukken/persen.

dan gaat ik dat ook maar eens proberen hvlily.wie weet helpt het mij ook.mama van myron ik had vandaag ook voor het eerst bloed.hoe weet je of je aambeien heb,voel je dat?of juist niet?
gr

Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap lactulose stroop voorgeschreven van de verloskundige,

Dit kan je zo halen bij de apotheek zonder recept en heb het nu ook weer in huis....

Moet je er wel bij zeggen dat je zwanger bent, want je hebt twee verschillende

succces

hoi,

heb er ook wel last van.. bij de supermarkt verkopen ze pakjes met sinaasapopelsap met een vezel erin, weet effe niet meer hoe het heet maar staat bij de zonnatura produkten..hielp mij altijd goed en mag je gewoon hebben in zwschap..
sterkte!

Hier ook last van, sinds een ruime week. Ik heb lijnzaad gekocht bij de Tuinen, door de yoghurt gooien met een beetje muesli. Helpt wel. Ook heb ik van Roosvicee de variant Laxo gekocht, drink daar 2 a 3 glazen per dag van en ook dat helpt. Niet dat ik nu net zo makkelijk als voorheen ga, maar merk wel duidelijk het verschil met toen ik het nog niet gebruikte. Beide zijn gewoon natuurproducten dus kunnen geen kwaad :) En oja, niet hopeloos zitten persen wat hvlily ook al zegt. Eerst wachten tot je het genoeg voelt zakken.

Terug
Bovenaan