moeilijk naar toilet kunnen

Hoihoi,
ik hoor hier eigenlijk nog niet echt want ben nog niet zwanger maar ik wou jullie gewoon eens iets vragen. Ik zou het eigenlijk niet mogen doen want ik maak mijn hoofd alleen maar gek, maar ik kan het toch niet laten.
Het zit zo, (sorry als het wat vies is) normaal gezien heb ik tijden mijn ovulatieperiode moeilijkheden om naar het toilet te gaan. Mijn ontlasting is dan vrij hard en het doet wat pijn om naar toilet te gaan. Waarschijnlijk iets met de hormonen op die moment, geen idee. Na mijn ovulatie is alles weer normaal. Maar nu blijft dat precies duren. Ik kan wel naar toilet gaan maar vorige keer heeft het 3 dagen geduurd vooraleer ik kon gaan en vandaag was het ook nog heel hard en ging het veel moeilijker dan normaal. En ik heb ook heel veel last van winden laten en een opgeblazen gevoel, wel in m'n darmen. Dus ik vroeg me af of er nog zwangeren waren die dit probleem herkennen of herkende van voor hun NOD. Ofwel dat het gewoon iets anders is, laat het gerust weten! Ik eet ook niet anders dan anders, er is niks veranderd tegenover vorige keren.
Sorry dat het daarover ging maar ik vroeg het me even af.
Gefeliciteerd aan al de zwangeren! Geniet er van!
Groetjes
Bisous
Alysse

Hey Alysse!

Rond m'n Nod of iets ervoor had ik erg last van verstopping... Dit heeft een dikke week aangehouden en kon gisteren pas naar de wc. Wat een opluchting en me buik leek wel 3 maanden zwanger. Ik heb er dus ook last van gehad. Tijdens mijn eisprong ofzo heb ik er geloof ik geen last van gehad, eigenlijk nooit op gelet.

Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Veel liefs!

Hoihoi,

Ik had ook altijd last tijdens mijn ongesteldheid. En ook toen ik uiteindelijk zwanger bleek te zijn had ik hier erg veel last van. En ging het niet meer over...Ben nu 16 weken en moet zeggen dat het nu helemaal over is, maar eet wel iedere ochtend voor dat ik wat anders eet een kiwi en dat schijnt bij mij wel te werken.

Hoop dat je snel zwanger bent!

Groetjes,
Jo

Had dit ook duidelijk, opgeblazen buik, rommelingen en idd moeilijk naar WC. Paar dagen voor mijn nod begonnen. Ik bleek later een week minder lang zwanger te zijn, dus het was al binnen een week na de bevruchting zo...
Maar ja, het kan ook nog gewoon toeval zijn, toch? Ik had wel eens vaker een moment (niet zwanger) waarop het allemaal niet zo wilde (alleen niet zo erg als toen ik wel zwanger was...).

quote: Bloempje27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2009 15:43:03'));

Tip voor zwnageren: floradix!!! Kiwi's!!! 2 liter drinken!!

En als je niet zwnager bent: Darmpassage van Etos

Gelukkig heb ik in me zwangerschap er geen last van maar voor me zwangerschap had ik juist last van obstipatie. Dit kwam door mijn eetstoornis. Maar bovenstaande heeft helaas niet geholpen.

Ik zou er nog vezelrijke voeding aan toe willen voegen.

Terug
Bovenaan