Moeilijk orgasme

<p>Dag dames,</p><p>Ik vind dit toch een beetje een vraag die ik niet zomaar schaamteloos zou stellen aan mensen om mij heen.. dus lijkt het me beter om hem hier te stellen.. in de anonimiteit ?</p><p>Ik ben inmiddels 34 weken zwanger en probeer toch de romantiek er een beetje in te houden tussen mijn partner en mij :) alleen sinds ik zwanger ben laat een orgasme lang op zich wachten... moet echt enorm mijn best doen zeg maar..?</p><p>Als het een keer niet lukt geeft dat natuurlijk niet.. alleen is dit probleem er sinds mijn zwangerschap iedere keer. </p><p>Heel gek want volgens mij zou dit juist sneller moeten gaan? Tenminste daar lees ik over. Ik maak me er een beetje zorgen over eigenlijk merk ik, word er onzeker van.. het draagt niet echt bij aan een gezellige intimiteit terwijl wij deze beide zo belangrijk vinden. </p><p>Zijn er meer dames die hier last van hebben of hebben gehad? </p>

Kan het misschien zo zijn dat er ergens een beetje angst zit? Om de baby pijn te doen bijvoorbeeld? Mijn man hoeft tegenwoordig maar te wijzen ? Misschien voor jezelf bedenken of er een bepaalde reden achter zit

Hier heb ik ook last van! Lees idd overal dat het tijdens de zwangerschap beter, sneller en fijner moet zijn... nou niet dus! Het kost mij ook heel veel moeite terwijl dit voorheen geen enkel probleem was. Toen het vorige week eindelijk weer lukte deed het zelfs zeer. 
Ik ga er maar vanuit dat het na de zwangerschap weer goed komt en dat we snel weer op het oude niveau zitten. Het intiem zijn vind ik nog steeds erg fijn, dan maar wat meer plezier voor hem... 
Gelukkig zijn we vaker niet zwanger dan wel denk ik dan maar!!

Hoi hoi,
Geen rare vraag hoor en goed dat je m hier stelt. Je hoeft er niet onzeker door te zijn. Ik vond het ook moeilijk toen ik zwanger was en dan die grote buik erbij poeh..?
Heb je al verschillende standjes geprobeerd? Liggen deed bij mij helemaal niks namelijk (op rug of zij) voelde er niks van. Doggy was toch wel het fijnste toen en was t meest gevoeligste. Het blijft uitproberen. Tijdens de zwangerschap kan t ook droger zijn down under, glijmiddel kan helpen (of wat voorspel). En voordat je ‘het doet’ lekker relaxt zijn en niet denken dat t niet weer gaat lukken, angst of onzekerheid werkt averechts. 

Succes ermee hopelijk heb je er wat aan!

Bij mij ook herkenbaar.. het is vooral in het 2e en 3e trimester dat het moeilijker wordt... 
Het lukt vaker niet dan wel.. eerder zou ik me er echt zorgen om maken en balen.. maar nu tijdens de zwangerschap vind ik het niet zo erg. Ik ben al blij dat we in elk geval nog af en toe sex hebben gehad zo in de laatste maanden. Zit nu over de 37 weken dus ik denk dat het afgelopen weekend voorlopig voor het laatst is gebeurd ?? 
Denk dat het bij mij vooral tussen de oren zit. 

Terug
Bovenaan