Moeilijk realistisch te blijven.

Eind 2013 een miskraam gehad. Nu naar 6 weken voor een controle echo naar de gynaecoloog. Op de echo was een 'zwarte ring' te zien. Volgens de gynaecoloog kan het restweefsel zijn van de curretage, of een nieuwe zwangerschap.. dit zou erg snel zijn, ben namelijk nog niet weer ongesteld geweest. Nu moeten we over twee weken terug komen om te kijken of de zwarte ring gegroeid is: zo niet dan is het restweefsel en moet ik alsnog gecurreteerd worden. Vind het zó spannend. Kan alleen maar denken: wat als we weer zwanger zijn! Maar durf nog niet te enthousiast te zijn. Maar hopen doen wij wel!!

hallo rikketik

wat spannend allemaal zeg! en indd het zou maar een nieuwe zwangerschap zijn! maar weet je ik denk dat je vooral moet denken als het niet zo is dan is het niet erg dan kun je alsnog hopelijk snel zwanger worden als je dat graag wilt :) ik wens je in ieder geval heel veel sterkte na je miskraam das natuurlijk niet niks maar ook heel veel geluk in de toekomst!!! dat er een mooi mensje in je mag groeien :D liefs

Hoi,
Een zwarte ring als restweefsel lijkt mij erg vreemd maar wil je geen valse hoop geven.
Bij mij zag restweefsel er anders uit, als een soort placenta achtig plakaat in een gedeelte van de baarmoeder (twee keer gezien helaas). Die zwarte ring was bij mij te zien bij de echo van 5 weken.
Ik hoop voor jou ook op positief nieuws!
Laat je het weten?
Liefs anne

Dag Anne,

Afgelopen dagen werd ik gek van mijzelf.. ik kon aan niets anders meer denken dan de echo en de uitslag aanstaande donderdag. Ook had ik het gevoel me zwanger te voelen net als de eerste keer. Heb besloten een zwangerschapstest te doen. Deze was positief! We zijn heel erg blij, maar ook heel onzeker..
De vorige keer was de zwangerschapstest ook positief, maar de echo negatief: mission abortion.. uiteraard kijken we positief, maar echt officieel blij zijn we pas met een goede echo!

Bedankt voor je berichtje!

Terug
Bovenaan