moeilijk slapen

mijn zoontje van 4 weken slaapt overdag alleen in de box,wil echt zijn bedje niet in,dan is het flink krijsen en als ik hem slapend in zijn bedje leg dan wordt ie binnen een kwartier wakker en dan is het weer huilen.maakt dit niet uit of kan ik hem overdag toch echt beter op bed leggen met als gevolg dat ie dan alleen maar huilt en dus niet slaapt....
 
Mijn dochtertje heeft in het begin ook alleen maar in de box geslapen, er zat toch geen regelmaat in haar slaapjes. Pas toen dat een beetje kwam (week of acht in mijn geval) ben ik haar in haar wiegje gaan leggen. Dat gaat nu heel goed. Tussentijds probeerde ik het natuurlijk wel steeds, om haar alvast wat te laten wennen.
Als ze zo klein zijn is het belangrijkste dat ze zich op hun gemak voelen en dan maakt het volgens mij niet zoveel uit waar ze slapne, tenzij je het zelf vervelend vind natuurlijk!

Succes
 
Als mijn dochtertje na de voeding in slaap valt, leg ik haar in bedje, maar blijft ze wakker, dan leg ik haar in de box, gezellig beneden bij mij. Nu kom ik tenminste nog eens ergens aan toe.
En de fopspeen heeft ook al wonderen verricht!
Misschien heb je er iets aan?
 
Mijn zoontje heeft de eerste 2 maanden overdag beneden in de kinderwagen geslapen. Na de voeding van 23 uur ging hij mee naar boven. Hij wist dan ook dat als ik hem in de kinderwagen legde dat het tijd voor slapen was.Later heb ik het slapen in bedje langzaam opgebouwd. Misschien is het iets voor jou zoontje. Groeten Renate
 
Volgens mij is het juist helemaal niet erg dat je zoontje overdag in de box slaapt. Dit is juist wel goed voor zijn dag en nachtritme wat hij nog moet ontwikkelen. Hij leert dan dat er overdag licht en geluid om hem heen is.
 
Terug
Bovenaan