Onze dochter van 3 maanden heeft 's middags tussen 13 en 14 ongeveer altijd een moeilijk uurtje. Ze heeft dan net gegeten en begint dan na een half uurtje te mopperen wat normaalgesproken betekent dat ze moe is. Maar op dat tijdstip wil zeniet slapen, zelfs niet als ik ga wandelen. Haar oogjes vallen wel ooit dicht maar zodra ik weer thuis ben begint ze weer. Ik heb het idee dat ze toch moe is dus probeer haar in bed te leggen maar ze blijft wat jengelen maar gaat absoluut niet slapen tot de volgende voeding. Ik laat haar maar liggen, met het idee dat ze toch tot rust komt maar wellicht 'mis' ik iets??
Toevallig sprak ik vanochtend een kennisje wiens dochter ongeveer hetzelfde doet op dat tijdstip. Zijn er meer moeders die dit herkennen? Misschien is het een overgangsfase van 3 naar 2 slaapjes ofzo?
Toevallig sprak ik vanochtend een kennisje wiens dochter ongeveer hetzelfde doet op dat tijdstip. Zijn er meer moeders die dit herkennen? Misschien is het een overgangsfase van 3 naar 2 slaapjes ofzo?