Moeilijk weekend

Pfff wat een weekend....zaterdag was het precies een jaar geleden dat David geboren is met 12 weken. En 14 week zwanger dus je kunt je voorstellen dat ik helemaal vol emoties zat.
Niemand snapte het leek wel of iedereen vergeten was wat er een jaar geleden gebeurt was met mij en mijn gezin. Zelfs m'n man heeft er niet aan gedacht.
En toen ik het zei was het van och meis, maar je hebt nu toch wat moois daar moet je maar niet aan denken!
Hoezo niet aan denken, ik mis hem nog elke dag en natuurlijk ben ik blij dat we nu weer zwanger zijn en dat we verder zijn dan bij hem, maar jeetje dit is ook gebeurt en ik vind niet dat ik dat nu al moet vergeten, kan ik ook niet trouwens, want het was de meest heftige ervaring die ik ooit heb meegemaakt.

Ik moest dit even kwijt, sorry......maar hoop dat jullie het wel begrijpen.

Tjonge, ik begrijp het zeker. Logisch toch dat je daar aan terugdenkt! Zoiets moet gaan slijten, bij de een gaat het nu eenmaal sneller dan bij een ander. Maar vergeten zul je het nooit. Zelfs een miskraam in een hele vroege zwangerschap zul je nooit vergeten.
Ik wens je in ieder geval sterkte met het verwerken van jullie verlies (al is het een jaar geleden), en geniet van dit heerlijk kindje in je buik!

Een september mama

Ik heb gemerkt dat je het echt niet snapt als je het zelf niet hebt meegemaakt...
Ik snap wel hoe rot dat is. En hoe leuk je nieuwe zwangerschap ook is, hij veranderd niet wat er vorig jaar is gebeurd. En daar mag je best bij stil staan, en er verdrietig om zijn!

Dikke knuffel,

T

Weet je, eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat een ander ervan denkt.
Mensen moeten gewoon respect hebben voor iemands emoties, wat ze ook vinden!
Iedereen is nou eenmaal anders en heeft andere gevoelens en gaat daar ook anders mee om.

Sterkte in elk geval en geef altijd gehoor aan je eigen gevoelens, wat een ander ook denkt!

Sorry????

Je hoeft geen sorry te zeggen........
Ik denk dat er genoeg vrouwen hier zijn incl mezelf die jou heel goed begrijpen.

Neem je tijd om het een plekje te geven, vergeten doe je nooit!

Terug
Bovenaan