Moeilijk !!!

Wat is het moeilijk !!! Om maar niet te zeggen dat wij bezig zijn. Had het van het weekend met mijn vriendin over dit soort dingen. Zij gaat in september trouwen. En misschien dat ze daarna aan kinderen willen beginnen. Dan komt de grote vraag. En jullie dan ??? Wij zijn langer bij elkaar dan mijn vriendin en haar vriend. Een hoop mensen denken dat wij eerst trouwen voordat we uberhaupt aan kinderen denken. Dat is ooit wel een goeie van mij geweest. Ik heb dat namelijk ooit eens gezegd dat ik eerst wil trouwen voordat we kinderen wilden. Maar ik maakte maar een grapje. Wel handig.

Het is inmiddels al weer een heel verhaal geworden, sorry. Maar verder gaat alles prima met mij. 9 juni heb ik mijn NOD. Afwachten maar weer.

Groetjes Biaggi.
 
O wat is dit herkenbaar!
Ik ben nu in mijn vrierde pilvrije maand.
Ik vind het echt enorm moeilijk om tegen niemand iets te zeggen. Helemaal omdat dit een hele onzeker tijd is met veel vragen en die kan je dan aan niemand kwijt.
Vndaar dat ik de laatste tijd maar veel op forums kijk.
Maar dat is ook niet altijd even goed, want ik krijg het idee dat ik er hierdoor aleen maar meer aan denk.

Ik zou willen dat ik ergens een knop had die ik kon omzetten.

Suc-6 9 juni.
Mijn NOD is 21 juni.
 
je zeker herkenbaar...
Ik heb het er wel met een hele goede vriendin over omdat je er ander alleen thuis maar over kan praten. Zelf heeft zij 2 kinderen en is heel lang bezig geweest om zwanger te raken dus ze weet waar we naar verlangen. Zelf ben ik ook niet getrouwd, maar zolang je dat voor de buitenwereld `als eertse wil"voordat je aan kinderen begint dan vermoeden ze al een stuk minder.
En thuis kan ik er heel makkelijk over praten (zie stuk van Leon)
Mijn eigen eerste menstruatie is 7 juni en vanaf dan zal de spanning voor ons ook meer zijn. Zal je blijven volgen op het forum.
Liefs chris
 
Hoi Biaggi,

Vind het altijd leuk om een mailtje van jou te ontdekken... ik volg dat altijd, vind ik leuk!

Ik heb ook precies hetzelfde niemand weet ervan behalve mijn man natuurlijk en had hem dan ook al gewaarschuwd dat ik dan maar met hem mijn
" babyverhalen" en alles wat er bij komt kijken moet bepraten haha.

Mijn schoonzusje is zwanger en daarom begon ook iedereen ineens weer aan ons te vragen en?... wanneer jullie?

Gelukkig kan ik hier op het forum met alles terecht anders zou ik het denk ik niet zo goed vol kunnen houden!

Ook lijkt het wel alsof er nu heel veel mensen die ik ken zwanger zijn en dan denk ik.. ik wil ook! en soms wil ik bijna roepen ja maar wij zijn ook bezig, ook mijn vriendin is zwanger en dan is het ook zeer moeilijk om niks los te laten. Gelukkig heb ik me er elke keer weer uit kunnen redden op feestjes omdat ik dan zeg dat ik solidair met ze ben, of een andere maand zit ik net in mijn dagen na de menstruatie dus dan kan ik wel een biertje pakken en zo heeft niemand iets in de gaten hihi.

Het schept wel een band met je mannetje dat "stiekeme" gedoe en dat is het enige grappige eraan!

Laatst zaten we in een restaurantmet collega's van mij man en ik zat in de "afwachtende periode " dus dan neem ik geen alcohol en ook geen rauwe vis en vlees etc want ja je weet nooit... het kan dan raak zijn en daarom ben ik die dagen al voorzichtig dus als je dan met het eten allerlei hapjes krijgt die niet goed zijn voor zwangere vrouwen ja dan oeps is het wel even zweten hoe je die hapjes op een zo onopvallende manier kunt laten staan. Heb eerst met een schuine blik naar manlief gekeken maar die wist ook niet wat hij moest doen en heb toen maar gedaan alsof ik niet zo'n visliefhebber ben(ben bang dat ik dit dus voor de rest van mijn leven bij die collega's vol moet blijven houden!)in die andere hapjes heb ik maar wat lopen prikken en zelfs wat op het bordje van mijn weten te schuiven. Je wordt er wel vindingrijk door elke keer moet je weer met een ander idee op de proppen komen.

Momenteel zitten we in de klusfase dus afgelopen dagen kon ik gewoon mee doen met de barbecue bij vrienden maar volgende week zal het weer pittig worden met dingen verzinnen zeker als ik zwanger zal blijken te zijn want het EK voetbal komt eraan en dan met een spannende wedstrijd en zomerse temperaturen geen pilsje nemen ja wat zal ik daar nou eens op antwoorden??!!

Succes met je NOD en ik lees het wel weer.

Groetjes: Chili
 
Hoi Biaggi,
Nou zeg, dit is wel heel herkenbaar. Het is alsof het met koeienletters op m'n voorhoofd geschreven staat IK WIL ZWANGER WORDEN.
Wij zijn vorrig jaar getrouwd, hebben een eengezinswoning gekocht en even geleden een grote auto. Nou echt, iedereen vraagt er om. Ik maar volhouden " nee hoor, eerst willen we het huis helemaal af hebben en volgend jaar nog een verre reis maken". Dan nog, op de een of andere manier geloven de mensen mij niet, ben misschien een hele slechte leugenaar. Nou moet ik wel zeggen dat ik het niet bij iedereen achter kon houden. Maar ja, het liefst zou ik het van de daken schreeuwen. Die tijd komt wel als het eenmaal zo ver is. Nog een week dan hebben we onze NOD hè.
Jij hebt hem op woensdag en ik als het goed is op dinsdag. Ooooo, wat moeten we nog 'lang' wachten.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan