Moeilijk

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Soms vind ik het wel eens moeilijk om te zien dat er zoveel zwanger zijn geworden, ik gun het degene die zwanger wel hoor zo bedoel ik het niet maar ik wil ook zo graag aan jullie dat ik zwanger ben (helaas is dat niet zo !!!)

Maandag bij de gyn in het ziekenhuis geweest en mijn baarmoeder zag er op de echo wel goed uit dus dat kan geen probleem zijn zei hij .... wat een geruststelling zeg !!!!

Verder zijn er 8 buisjes bloed afgenomen en moet ik een temperatuurlijst bijhouden, bij mijn vriend wordt zijn sperma gecontroleerd.

Volgende week maandag moeten we weer terug komen voor de uitslagen en wat er verder gaat gebeuren.

Iedereen weer succes !!!

Veel liefs Belinda

Belinda,

fijn dat alles er goed uitzag en dat er nu sperma gecontroleerd wordt. Zelf ben ik ook maar vast begonnen met temperaturen, gewoon om daarin iets te herkennen mocht het na maanden nog niet lukken. Geeft me het idee dat ik in ieder geval zelf iets van controle heb.

Ik duim voor je dat de uitslagen goed zijn, dat zou toch wel een geruststelling zijn denk ik zo.

Sterkte en ik denk aan je
Miep

Hoi Belinda,

Spannend allemaal,zeg!
Fijn dat het er bij jou in elk geval vast goed uitzag..
De week zal lang gaan duren, maar ik denk aan je en hopelijk krijg je een goede uitslag!!!
Veel liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan