moeilijk

A

Anoniem

Guest
Snik, ik heb er ff helemaal genoeg van en wil mijn ei kwijt. We zijn nu bijna 2 jaar bezig en zijn onder behandeling bij de gyn. Alles was ok, zijn zaad, ik heb geen rare dingen enkel ben ik zo onregelmatig dat ze me gaan helpen.Ben eerst op vakantie geweest, heerlijk bijtanken en alles even van me afzetten. Terug van vakantie zou ik starten met clomid (als mijn menstruatie zou komen),maar alles wat er kwam.....geen bloeding enkel wat bruinige afscheiding. Contact opgenomen met het zkh, moest eerst testen of ik zwanger zou zijn. Ik wist al dat dit niet zo zou zijn maar goed dure testen gedaan, niet zwanger. Afspraak maken voor een echo.....Ik heb gewoon helemaal geen eisprong gehad, en de echo was deze keer geen pretje. Het zag er ook een beetje vaag uit, mijn slijmvlies was weer eens aan de dunne kant, de eitjes waren zich aan het klaar maken, ach deed mijn lichaam nu maar eens goed zijn werk. Hormonen vliegen mijn lichaam rond. Ben het ff helemaal zat.
Hup weer bloedprikken om de hormoonspiegel te bekijken waarna duidelijk zou worden of ik toch kan starten met clomid of een week later met provera........Uitslag hormoon was niet te laag maar ook niet hoog, volgende week donderdag mag ik beginnen met provere en daarna starten met clomid. Soms droom ik dat het allemaal iets eenvoudiger zou zijn, maar ik zeg elke keer, kom op je weet waar je het voor doet (en de hormonen gieren weer in het rond...bah)

Hoi Sjaan,

Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik zit ook aan de Clomid en ik loop de deur ook plat bij de gyn. Ik vind al die persoonlijke aandacht wel fijn hoor maar ik baal vreselijk dat het allemaal niet 'vanzelf' gaat.

Sterkte in ieder geval (ik zit vaak op het forum, als zwanger worden langer duurt).

X

Hi Sjaan,

Vervelend voor je zeg dat je je zo voelt,

succes met de provera en daarna met de clomid hopelijk helpt dit en zie je alles straks weer zonniger,

sterkte! Chili x

Terug
Bovenaan