A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Nog steeds niet ongesteld joh.17 april had ik mijn nod dag.
Ik heb wel last van een onregelmatige cylcus. Maar zo lang als nu...
We zijn nu iets langer dan een jaar bezig om zwanger te worden.
En vanaf oktober doen we ovulatietesten. Deze maand was het moeilijk te zien.
Ik had op een ochtend wel 2 streepjes die ontzettend op elkaar leken.
Je moest echt drie keer kijken welke nu donkerder was. Die drie dagen wel gevreeen.
Wellicht dat het toen een positieve test was.
Maar goed, gemiddeld heb ik een cylcus van 37 dagen. Vandaag zit ik op dag 44.
Ik heb afgelopen maand wel last gehad van een bacterie en moest daarom antbiotoica. Maar of dat invloed kan hebben op je eisprong..........? Wel weet ik dat de pil daardoor minder werkt.
Ik was vorige maand aan het temperaturen. Maar daat ben ik op een gegegen moment mee gestopt omdat als je een klein griepje heb het niet meer klopt.
Maar goed, afgelopen woensdag een zwangerschapstest gedaan maar negatief.
Nu moet ik zeggen dat ik daarvoor veel gedronken had. Ik was toen dus 3 dagen over tijd.
Ik probeer nu te wachten tot zowieso na het weekend. Dan ben ik meer dan een week over tijd.
Heb wel gespanen borsten, voelt als spierpijn.
En van de 2 avonden misselijk geweest. Maar ja, dat kan dus ook van die antbiotica komen. Moeilijk hoor!
Wie heeft advies voor mij en wie weet of antbiotica ivloed kan hebben op je eisprong?
Liefs
Nog steeds niet ongesteld joh.17 april had ik mijn nod dag.
Ik heb wel last van een onregelmatige cylcus. Maar zo lang als nu...
We zijn nu iets langer dan een jaar bezig om zwanger te worden.
En vanaf oktober doen we ovulatietesten. Deze maand was het moeilijk te zien.
Ik had op een ochtend wel 2 streepjes die ontzettend op elkaar leken.
Je moest echt drie keer kijken welke nu donkerder was. Die drie dagen wel gevreeen.
Wellicht dat het toen een positieve test was.
Maar goed, gemiddeld heb ik een cylcus van 37 dagen. Vandaag zit ik op dag 44.
Ik heb afgelopen maand wel last gehad van een bacterie en moest daarom antbiotoica. Maar of dat invloed kan hebben op je eisprong..........? Wel weet ik dat de pil daardoor minder werkt.
Ik was vorige maand aan het temperaturen. Maar daat ben ik op een gegegen moment mee gestopt omdat als je een klein griepje heb het niet meer klopt.
Maar goed, afgelopen woensdag een zwangerschapstest gedaan maar negatief.
Nu moet ik zeggen dat ik daarvoor veel gedronken had. Ik was toen dus 3 dagen over tijd.
Ik probeer nu te wachten tot zowieso na het weekend. Dan ben ik meer dan een week over tijd.
Heb wel gespanen borsten, voelt als spierpijn.
En van de 2 avonden misselijk geweest. Maar ja, dat kan dus ook van die antbiotica komen. Moeilijk hoor!
Wie heeft advies voor mij en wie weet of antbiotica ivloed kan hebben op je eisprong?
Liefs