Moeilijk...

A

Anoniem

Guest
Heey dames.. Ik ben 3 dgn overtijd.. maar toch negatief... :-(   Over 3 dgn weer proberen?
Moeilijk.. Wat nu? Liefs!

Das altijd moeilijk idd.
Als je genoeg geduld op kan brengen wacht dan nog een weekje af. Maar je moet vooral op je gevoel af gaan. Te veel testen heeft geen zin en is zonde van het geld(vind ik dan).
Veel succes met het afwachten meis, we duimen, spannend hoor!!!!!

gohhhhhh spannende zeg!! probeer nog ff gedult te hebben en dag over paar dagen nogmaals checken.

successssssss

Hoi hoi,

Goh hier is het dus ook erg spannend allemaal, ja wachten duurt dan lang hé!!!
Ja sluit me aan bij de andere meiden hoor ff wachten!!!
Misschien dat het hormoon nog niet te hoog is!!!!
Nou succes ga voor je duimen!!!!

Liefs Sandy

ik heb het ook had vrijdag ongi moeten worden
zaterdag en zondag negatief getest, nu wacht ik tot vrijdag.
succes met wachten en laat iets weten he
ben je al lang van de pil?

Nou, ben nu ruim een maand gestopt, mijn gevoel zegt nie zoveel, ja in het begin van het stoppen zeg maar wel misselijk af en toe.. ik durf het eigenlijk niet te denken..
Veel afscheiding, om eng van de worden, elke dag 2x schoon ondergoedje aan zo vies vind ik dat he..
Ik wacht idd tot vrijdagochtend zei me mannentje ook al, en dan doe ik het met mijn ochtendplasje en in een potje.. misschien maakt dat nog uit.. de beschrijving (Clearblue)  zegt van niet, maar heb mijn twijfels..  
Beetje teleurgesteld, maar  we wachten af, als het nou nog nega is, dan gaan we ff checken, want dan ben ik  dik een week te laat.. Vreemd.. Ga nu aan  naar mijn werk :-(

Succes Lady's!!!!!
Liefs Ikk

nou het kan ook gewoon het ontpillen zijn
dat had ik ook, ik was 5 dagen overtijd, en nu 4 vanaf vrijdag
vandaag nog niets gezien, maar ik ben nu 2 maanden van de pil af...
succes

Terug
Bovenaan