moeilijk

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik dacht dat ik al heel wat gewend was aangezien Joyce nummer 3 is.Maar ik was dit even vergeten.Joyce heeft ontdekt dat ze driftig kan worden als madam haar zin niet krijgt of als iets niet gaat zoals zij het wil.En dat in combinatie met een giga sprong en mamatrekgedrag maakt mij even helemaal gek.Ze maakt me 's nachts ook weer wakker en dan ben ik overdag ook een stuk minder geduldig,jammer genoeg.
Hebben jullie dit ook wel eens,of sta ik alleen?

Groetjes Jessica

Hoi..

Mijn dochtertje is precies hetzelfde hoor..Alleen haar hoor je nooit in de nacht..
Het begint in de ochtend al op het aankleedkussen,dan moet ze natuurlijk liggen..Met een hoop gehuil/slaan/schoppen geeft ze dan eindelijk wel een keertje toe,en kan ik haar toch aankleden..Dit is eigenlijk elke keer wanneer ze verschoond moet worden..
Verder is ze me heel de dag aan het uitdagen..Alles wat ik niet wil   doet ze..Dus zodra ik dan nee zeg,of iets afpak,dan gooit ze zich naar achter op de grond,of probeert te slaan of te bijten..Leuk he??Niet dus!!en dit gaat zo'n beetje heel de dag door..Behalve wanneer het zo gaat zoals als zij het wil,dan kan ze zooow lief zijn..

Ondanks dit alles ben ik een ontzettende trotse moeder van een prachtig meisje hoor!!!Het zal er allemaal wel bijhoren,toch??

Groetjes Elma

Hoi !

Hier ook zo,n ventje wat alles doet wat niet mag , en hele tijd aan m,n been hangt grrrrrrrrrr

heb ook 3 kids , maar ben sommge dingen totaal vergeten!
Wie herkent dit ?

Wanneer gaat dit weer over ? hahaha

Merk wel dat we allemaal lieve kindjes willen hihii

Liefs Anna Mama van Milad 9-7-007

Ja hier nog zo een "lastig"   dametje.
Onze dochter van 14 maanden is echt een schat van een meid en huilt bijna nooit. . . . . behalve de laatste tijd, zit er echt een kop op. Als het even niet gaat hoe mevrouw het wilt, of ze doet iets wat niet mag dan begint ze toch te huilen, tranen met tuiten.
Op het aankleedkussen wil ze al helemaal niet stil meer liggen soms moeten we met 2-en een luier verschonen.
Maarja hoort erbij denk ik. . . . maar wel vermoeiend soms,
groetjes van Sonja

Heel herkenbaar. Lotte is ook erg snel driftig en wil alles helemaal naar haar zin. En dat kan natuurlijk niet. Dat zou ook niet goed zijn.

Ze pakt en doet inderdaad alles wat niet mag en  wordt dan super boos als ik er iets van zeg. Een eigenwijze dame.

Ook het luiers verschonen is herkenbaar. Ik heb muziekjes op de babyfoon en dat helpt soms wel, dan gaat ze liggen luisteren. Als ik de strijd even zat wordt zeg ik 'moet ik je pakken?' en dan blaas ik op haar buikje of kietel haar. Dan is de boosheid van ons allebei weer weg. Dat werkt hier heel goed, ik denk dat ik haar anders allang een keer uit het raam gegooid had.

Hetzelfde met heel boos gedrag. Dan zeg ik 'ga je boos doen? pas op hoor!' En dan doe ik iets met haar wat ze leuk vindt, kietelen, even op haar kop houden ( het is een wildebras). Dan is haar boze bui meteen over. Ik weet niet voor hoe lang dit nog gaat werken, maar voor alsnog...

Groetjes, Marisa

Zooooo herkenbaar. Jennifer heeft hier ook behoorlijk last van. Normaal gesproken vindt ze het leuk als ze uit bad komt om dan helemaal in de handdoek gewikkeld te worden... nu is het alleen maar gillen, huilen, draaien...
Meestal doen we voor het slapen gaan het badderen.. mijn vriend had opeens de oplossing.. muziekdoosje aan en speen in.. Fantastisch het werkt en tegenwoordig blijft ze keurig liggen als ik de muziekdoos aan het opwinden ben... 1 strijd opgelost.

Overdag kan ze ook een behoorlijke meid zijn. Krijgt ze haar zin niet..nou dan komen de tranen aan...soms moet ik er gewoon om lachen want die tranen zijn binnen 1 seconde weg als ze wel haar zin krijgt.. Maar dat weet ik nu..kleine draak..hihi...

gr. Ilone

Terug
Bovenaan