moeilijk

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

heb het op het moment erg moeilijk! waarom wil het nog niet lukken...en echt niet lullig bedoelt want ik gun het iedereen maar waarom is iedereen zwanger op het moment ....sorry maar zo voel ik het! vandaag weer te horen gekregen dat een andere collega zwanger is, nu 3 collega's zwanger, 2 vriendinnen! tjonge jonge en elke keer vragen ze ons...en jullie wordt het niet tijd voor een 2e? anders komt er zoveel leeftijd verschil tussen.....dan kan ik wel janken! Tja ik weet het! alleen me beste vriendin weet het(die ook zwanger is) dat we bezig zijn! maak er elke keer maar een verhaal/smoes van maar het huilen staat me nader dan het lachen....
zo moest het ff kwijt meiden!
sorry voor de zwangeren, ik gun het jullie echt!!
liefs

snap je helemaal...wil ook zo graag en zijn een aantal bekenden (sommigen hebben inmiddels al een kleine) bij wie het een 'ongelukje' was...
baal daar zo van...

maar onze tijd komt nog wel....
alleen het wachten duurt zooooooooooo lang...

liefs

Hoef je toch geen sorrie voor te zeggen. Als je het zo graag wilt dan wil toch ook niet wachten en dan is elke maand een terleurstelling, Wachten is moelijk en hopelijk wordt het wachten snel beloont.

Liefs Linda,

Ik denk dat wij jou allemaal heel goed begrijpen, het is soms ook zoooo moeilijk omdat wij allemaal ook zo graag willen. Het lijkt wel of iedereen om mij heen ook zwanger is en dat ik soms moeilijk te verkroppen! Maar meid, echt....onze tijd gaat komen!!

Liefs Lynn.

Logisch dat je ervan baalt, heel herkenbaar. Bij mij hielp toendertijd wel de opmerking: ja dat hebben we niet zelf voor het zeggen, wanneer iemand een opmerking maakte over het zwanger worden. Hoef je er verder niet over uit te wijden, maar voelt een ander ook wel aan dat die wens er bij jullie ook is. Maar dat is persoonlijk hoe je er mee omga, 'k hoop dat het snel ook bij jullie zover is

succes

thanks meiden! goede tip javo; kan ik overmorgen wel gebruiken als op verjaardag ben! ;-)

Terug
Bovenaan