moeilijk....

Het verhaal van Wendy is moeilijk om te lezen... Wij zijn allemaal zo blij met de aankomende beebies en dan wordt het voor iemand zo abrupt afgebroken.

Het is dan ook moeilijk om een nieuwe discussie te openen, want dan lijkt het net alsof ik respectloos tegen Wendy ben.
Bij deze heb ik het toch gedaan en ik hoop dat de rest van de zwangerschappen die we online delen met elkaar goed gaan en dat we straks als de pepernoten weer in de winkel liggen, kunnen klagen dat we het zo zwaar hebben... en dat de eerste popjes het daglicht mogen zien!

Lieve Wendy, we denken aan je!
Dikke kus
Linda

Nou idd. Het is heel lastig om te lezen dat het bij iemand mis gaat. Ook omdat je zo hoopt dat het bij iedereen goed gaat. In combinatie met de hormonen... Ik heb daarom ook getwijfeld of ik nu al het forum actief zou bezoeken. Maar goed ik denk dat je hier op afstand leuke en minder leuke dingen kunt delen. En ik denk dat alle reacties en medeleven goed kunnen doen en kunnen helpen om dingen, positief en negatief, een plek te geven. Fijn dat je vooruit kijkt opeen respectvolle manier linda er zullen nog meer nare dingen voorbij komen maar laten we ook genieten van alle mooie momenten en uitkijken naar november.

En zo is dat! Bedankt voor je reactie! Vorig jaar was ik een april mama en daar gingen ook enkele zwangerschappen mis, maar we zijn al die maanden trouw aan het "delen" geweest.
Ik hoop dat we er een gezellig forum van kunnen maken!

Inderdaad Linda, mooi stukje heb je geschreven. Echt naar om te lezen wanneer het misgaat bij iemand. Maar helaas kan ook dat gebeuren.. Het is wel fijn dat je ook de minder leuke dingen hier kan delen en ik denk ook echt dat we allemaal oprecht met elkaar meeleven..

Super berichtje en nee niet respectloos ,ik vind het fijn dat jullie door gaan !
Des te meer genieten van jullie kleine hummeltjes in jullie buik .
En klopt het kan mis gaan en ja jammer dat het mij is over komen maar we hopen ooit nog een klein wondertje te mogen ontarmen .
Ik blijf jullie volgen en geniet hier van !
Lief dat jullie aan mij denken en dat waardeer ik enorm .
Bedankt dames en leef ook met jullie mee !
Liefs Wendy ,man en zoon <3

Terug
Bovenaan