<p>Hoi!<br /><br />Ik hoop dat ik misschien hier wat tips en advies kan winnen. <br /><br />Onze kleine man van ondertussen 1,5 jaar (19 maanden) is een moeilijke eter bij het avond eten. <br />Nouja, alle potjes (welke smaak dan ook) eet hij graag en hebben we nooit problemen mee. <br /><br />Alleen het mee eten met ons is helaas geen succes. <br />Pasta, rijst en groenten worden niet op gegeten. <br />De enige manier is groenten met gekookte aardappelen te prakken, maar iedere dag aardappelen met groenten is ook zo weinig variatie. <br />Vlees of vis eet hij vaak wel. <br /><br />Het lijkt soms alsof hij de structuur niet lekker vind. <br />Zo had ik een paar dagen geleden wat extra slierten spaghetti gekookt en in zijn potje spaghetti Bolognese gedaan. <br />Maar die extra slierten maakten dat het potje niet meer lekker was en er werd weer niets gegeten. <br /><br />Soms als het eten alleen al voor hem neer gezet wordt wilt hij geen enkele hap proeven. <br />Op het moment dat je het toch in zijn mond krijgt spuugt hij het direct uit zonder geproefd te hebben. <br /><br />Eten jullie kleintjes met alles mee? <br />Hebben jullie tips of trucs?<br /><br />Alvast erg bedankt!!</p>