moeilijke boertjes

Onze dochter is nu bijna 3 weken.Ze krijgt flesvoeding (nutrilon). Ze wil echter heel slecht boeren, wat als gevolg heeft dat ze haar flesjes moeilijk leeg drinkt omdat er dan nog iets in de weg zit. Hoe krijg ik haar aan het boeren?? We leggen haar op onze schouder, kloppen op haar ruggetje, lopen met haar heen en weer, maar het mag niet baten. Wie heeft er tips??
 
wij kloppen ook zachtjes op de billetjes, beetje masseren van de billetjes dit vertelde ze in het ziekenhuis. En wat sandra ook zei, het opstaan van bed/bank/stoel (niet te snel, anders gaat ie spugen!), wil ook wel eens helpen.
succes!!
 
Hallo,
Bij ons hielp met de buik op de arm of op de buik neerleggen. Hij ging hier niet van spugen, maar die boer kwam wel (en hoe, of het een volwassene was).
Groetjes
 
Ik had hetzelfde, maar als ik haar over mijn schouder had, legde ik haar even heel langzaam en rustig terug op mijn benen, en dAN weer terug over de schouder. Vaak kwam er dan wel een boertje. En soms ook niety, maar het is ook niet elke keer nodig dat ze een boer laat...
 
wij hebben van de kraamverzorgster geleerd om haar rechtop op schoot neer te zetten, iets naar voren leunend met haar hoofdje steunend op je hand en dan met de andere hand over haar rug wrijven. Het lijkt net alsof je haar keeltje dichtknijpt maar dat is natuurlijk niet zo, alleen lijkt dit zo voor anderen. binnen enkele seconden laat onze dochter van het begin af aan al zo een boertje. ze is nu 17 weken en ik doe het nog steeds op deze wijze. Succes
 
Terug
Bovenaan