moeilijke dag vandaag

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Even een onderwerp wat hier niets mee te maken heeft, maar ik moet het even kwijt.

Mijn zusje heeft al maanden last van opgezette klieren en al die tijd kreeg ze van de huisarts te horen dat het van een griepje ofzo moest zijn. Nu is ze toch weer teruggegaan naar dokter en die vertrouwde het niet, vooral de klieren in haar oksels niet.

Nu moet ze vandaag dus een mammografie en een echo en ik ben me toch ongerust. Ik heb gewoon een naar voorgevoel en er is niemand waar ik daar echt mee over kan praten, omdat ik niemand onnodig ongerust wil maken. Maar het doet me zo verdriet en ik ben zo bang voor slecht nieuws voor mijn zusje!!

Dat wou ik alleen even kwijt.

Groetjes Martine

Hoi Martine,

wat erg zeg. Ik vind het heel logisch dat je bezorgd bent. Ik weet gewoon niet wat ik verder tegen je kan zeggen. Wel wil ik jou en je zus heel veel sterkte wensen en ga ik heel hard duimen dat alles helemaal goed is. Laat je wel weten wat eruit is gekomen?

Groetjes van Marloes

Ik hoop dat het allemaal goed is met je zusje!!!!   Ik wens jullie veel sterkte!

Hoi Martine,

wat vervelend voor jullie zeg!!
En dan ook nog in onzekerheid moeten zitten, pfffffff!!!!
Ik hoop dat je zus een goede uitslag krijgt!!

Sterkte!!

Knuffel Debby

hoi hoi

ik duim mee voor een goede uitslag voor jouw en je zusje

dikke knuf en sterkte

groetjes moekje , mama van Ryan

He l martine,

Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, hopelijk zijn de zorgen voor niets en krijgen jullie gauw positieve uitslagen.
Duim voor je!

Liefs,
Achnita

hoi
heel veel sterkte en ik hoop dat jullie goede berichten krijgen.
groetjes petra

Hoi hoi

Dat is zeker erg vervelend en onzeker.
Ik hoop voor jullie dat de uitslag positief uitvalt.
Ik duim voor je

Liefs Naomi

Terug
Bovenaan