moeilijke dag

hallo,heb gister een moeilijke dag gehad en ik niet alleen,ook onze dochter anouk in het bijzonder.ben gister overgegaan op andere voeding,de nutriton A.R.dit omdat de melk omhoog kwam en dan leek het net of stikte ze zowat.op aanraden van cb.hiervoor gebruikte ik de standaard met joh.broodpitmeel.zelf mengen.maar dit was makkelijker.nu heeft ze gister en vandaag verschrikkelijke krampen en buikpijn en het poepen wil niet lukken.denk dat het door de voeding komt,dit is nl. een hele andere samenstelling.ga maar weer terug naar de standaard want dit is zo zielig.meer die hier ervaring mee hebben??bedankt groetjes

hoi,

dit verhaal ken ik ook van onze eerste zoon, wij hebben toen ook diverse voedingen gebruikt, omdat zijn voeding omhoog kwam en daar veel last van had. De voeding die bij ons echt goed werkte was Friso comfort. Tevens hebben we het bedje een beetje omhoog gezet. Je kindje heeft wel twee weken nodig om aan de voeding te wennen en dan ook daadwerkelijk te kunnen zeggen of het werkt. Dus als ik jou was zou ik nu niet gelijk weer overstappen, want hij moet eerst wennen aan de nieuwe voeding. Ik denk dat het even tijd nodig heeft.

Erg lastig, wij hebben toen ook een paar rotweken gehad, maar na die friso voeding was het een heel ander kindje. Ik hoop dat het bij jou straks ook beter gaat.

Sterkte ermee.

Groetjes,
Miriam

bedankt voor je reactie,vandaag is ze alle slaap aan het inhalen die ze gister door dit alls heeft gemist,vanmiddag had ze nog wel erg last van krampjes,maar net heeft ze haar flesje leeg gedronken en tot nu toe is ze nog rustig.ben toch veranderd van voeding want die nutriton a.r heb ik maar 4 keer gegeven.en het is niet een spugende baby,het kwam alleen omhoog in de keel denk ik.vandaar dat kokhalzen.heb het hoofdeind ook omhoog.thanks voor je reactie

Terug
Bovenaan