<p>Wil het hier ook eens proberen omdat misschien meer dames er 'last' van hebben.</p><p>Onze dochter is nu 17 weken en bijna elke keer is het een geworstel met de fles. Ze krijgt nog 5 x 150 maar drinkt dit niet eens altijd op.<br />Ze begint heel enthousiast aan de fles en wanneer ze op de helft is spuugt ze m uit om even te boeren.<br />Wil je dan weer verder met de fles dan is deze er met geen mogelijkheid in te krijgen. Ze gaat al drinkend met haar hoofd draaien etc.<br />Ben bij de 8 weken gaan afbouwen met borstvoeding omdat ze nog 13 keer per dag kwam. Toen 2 weken lang ook elke keer een rampzalige voeding gehad omdat ze niet uit de fles wilde drinken.<br /><br />Soms gaat het er zo in dus ik weet ook dat het niet aan soort fles ligt. We gebruiken Philips Avent.<br /><br />Wat we al geprobeerd hebben;</p><p>- Grotere speen, zit nu op 1. Toen we 2 gebruikte spuugde ze heel haar voeding eruit. Ging denk ik veel te snel. Of nu toch maar weer eens proberen?<br />- Haar zelf laten bepalen hoeveel ze wil. Nadeel is dat ik dan weer een verzoek voeder ga worden en dat gaat gewoon niet nu ze naar kdv etc gaat. Hierdoor kwam ze de ene keer na 2 uur andere keer 3 en zit je weer aan 10 voedingen per dag. <br />Het is niet dat we het erin stouwen maar 80 cc is gewoon echt te weinig en dan wil ze na een uur weer een klein beetje.<br />- Haar op je bovenbenen voeden werkt ook wel redelijk met het 2de deel.<br /><br />Iemand nog meer ideeën met wat we kunnen proberen?<br />Het klinkt heel rampzalig maar dat is het niet. Verder slaapt ze super goed en groeit als kool. Alleen als je weer een soort van gevecht moet aan gaan terwijl ze nog wel 'honger' heeft is gewoon zo zonde.</p>