Moeilijke drinker

Hallo,

Wie heeft er tips. Ik heb een zoontje van 15 weken en tijdens het drinken moet hij vaak huilen. Overdag heeft hij ook nog steeds moeite met in slaap komen en lange tijd achtereen slapen. Terwijl hij na zijn laatste voeding en eerste ochtendvoeding wel direct gaat slapen. Hij heeft veel last gehad van darmkrampjes, maar ik heb het idee dat dat nu wel minder is. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hallo, wij hadden hetzelfde probleem bij het drinken. Een aantal weken daarvoor was ik Friso Extra gaan gebruiken voor de laatste voeding en daar kon ons dochtertje niet tegen, die voeding was te geconcentreerd en kreeg daardoor iedere keer buikkrampen tijdens het drinken. Je hoorde het dan ook echt rommelen in haar buikje. Op aanraden van de huisarts ben ik daarmee gestopt en nu krijgt ze alleen nog Friso Comfort die ze daarvoor ook al gebruikte. Ze heeft het nu nog wel eens, maar dan geef ik haar op ongeveer de helft van de fles de mogelijkheid om te boeren en dan is het weer over en drinkt ze zonder te morren haar flesje leeg.
Veel succes!!
Groetjes Daantje
 
Wij hebben hetzelfde met onze dochter van 17 weken. Ze krijgt Nutrilon Omneo. Misschien dat het daaraan ligt. We hebben straks een afspraak met het CB. Ik kom nog wel effe terug met de "uitslag".
 
Nou, bij het CB weten ze er ook geen raad mee. Ze hebben ons het telefoonnummer gegeven van een "pre-logopedist". Wat ik daar nou mee moet??

Ik kreeg van anderen wel de tip dat het wel eens koemelkallergie zou kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan