Mijn tweelingjongens zijn bijna 12 weken en vanaf het moment dat ze overgingen van flesjes van 90 naar 120 gaat het drinken bijzonder moeizaam. Inmiddels krijgen ze vijf flessen van 150, maar zouden eigenlijk al naar 180 moeten. Ze groeien goed, maar we moeten de flessen er dan ook echt in proppen. Als het aan hun ligt zouden ze waarschijnlijk 80-100 drinken en er dan mee kappen. Soms zitten we een uur met ze om er nog wat meer in te krijgen.
We waren bijna gewend aan het feit dat we zulke matige drinkers hebben, maar sinds een dag of drie is het echt helemaal pet!
Ze krijgen overigens Hypoallergene voeding van Nutrilon, gezien hun aanleg voor allergieën. Ik hoop dat iemand nuttige tips voor ons heeft, want we worden er zo onderhand een beetje wanhopig van...
We waren bijna gewend aan het feit dat we zulke matige drinkers hebben, maar sinds een dag of drie is het echt helemaal pet!
Ze krijgen overigens Hypoallergene voeding van Nutrilon, gezien hun aanleg voor allergieën. Ik hoop dat iemand nuttige tips voor ons heeft, want we worden er zo onderhand een beetje wanhopig van...