moeilijke eisprong?

A

Anoniem

Guest
Ik heb de afgelopen maanden niet of nauwlijks een eisprong gehad,volgens de ovulatietesten.
Maar ik werd wel gewoon ongesteld.
Volgens mij gynecoloog kan dit???
Ik heb de afgelopen keer een miskraam gehad(dat kan door de slechte eisprongKomen???)
Ook mijn leeftijd speelt mee,ik ben nu 36 jaar.
Nou heb ik ergens gelezen over een natuutlijk middel,of homeopatisch middel dat versterkt de eisprong,wie weet welk middel dat kan zijn?
Als jullie het weten,willen jullie dan reageren.

groetjes mexx-ann

Hoi Mexx Ann,

Sorry, maar ik kan je niet helpen hiermee.
Ik heb totaal geen ervaring met die dingen.
Maar ik wilde wel even reageren.
Ik heb je nl nog geschreven op "nog een week geduld".
Dat ging ook over de eisprong. Heb je geen last van overtollig slijm
halverwege je cyclus?
Dan is het nl. ook klus tijd, of wist je dat al?
Nou, wat rot voor je.
Ik wens je succes.

doeg smaartje

Hai!!
wij gaan morgen naar de HA, omdat ik ook nog nooit mijn eisprong heb gehad (volgens de ovu-testen) ik word wel gewoon ongesteld. In het begin heel precies om de 22 dagen, laatste ronde's was het steeds minder dan 20 dagen, dus dan kan ik volgens mij helemaal geen eisprong hebben. We zijn al een keer naar de HA geweest, en die zei ''even aankijken''. Dat hebben we gedaan en het schiet dus nog niets op... we hebben nu een nieuwe HA, dus ik ben benieuwd wat we te horen krijgen, ik laat het je nog wel weten morgen!

hoi,
Ik ben begonnen met monnikspeper en teunisbloemolie. Beiden stimuleren hormonen, op homeapatische basis, om de cyclus na bv lang pilgebruik te normaliseren. Ik ben net begonnen dus kan je nog geen oordeel geven maar vanaf internet lees ik hier goede verhalen over, misschien bedoelde je arts deze?
Succes!
Groetjes Rimke

Hoi dames,bedankt voor jullie reactie.
He Smaartje,sorry maar ik had je reactie nog niet gelezen(erg druk met werk),vandaar
Maar ik heb daar niet zoveel last van eerlijk gezegd.
Een mens zit maar raar in elkaar he.

groetjes mexx-ann

He Mexx Ann,

Nou inderdaad, wat kan een mens rot in elkaar zitten.
En ieder mens ook weer zo anders.
Ik hoop dat je antwoorden krijgt en dat het snel raak mag zijn meid.
Ik spreek je later.

doeg smaartje

Terug
Bovenaan