moeilijke eter

hoi
mijn zoon is nu bijna 7 maanden en hij word vreetmachinentje genoemd om dat hij gek op de fles is.maar sinds een paar weken wil hij bijna de fles niet meer de eerste pakt hij en de tweede krijg ik er bijna niet meer in.ik weet dat hij fruithapje en warm eten mag maar dat wil hij niet en warm eten daar doet hij de mond al helemaal niet voor open.ranja wil hij ook bijna niet drinken en water lust hij niet.nu ben ik bang dat hij te weinig binnen krijgt.met mijn dochter had ik nooit problemen met eten hij daar in tegen wel op het concultatie buro zeggen ze dat hij dat nu nodig heeft maarja als hij het niet eet en de fles bijna laat staan wat moet ik aan doen.heeft iemand nog tips voor mij
 
Hij gaat vanzelf wel eten als hij honger heeft. Zorg ervoor dat je tussendoor niet iets geeft (zoals koekje of chocolade) omdat je denkt wat er in zit zit erin. Dat is voor kinderen het beste chantage middel, ook al zijn ze nog zo klein, ze zijn heel erg slim.

Groetjes en suc6 ella
 
nou het is niet vanzelf over gegaan en hij eten op een gegeven moment nog maar twee flessen op een dag.ik ben naar de dokter gegaan en nu blijkt dat hij een dubbele oorontsteking had.
 
Terug
Bovenaan