MOEILIJKE ETER

mijn kindje is sinds drie weken een moeilijke eter geweest soms nog wel maar geef ik haar vers gekookt eten dan veranderd ze in een vreetmondster maar geef ik een potje wil ze er niets van weten dus kookt deze mama elke avond vers voor haar want weet ik zeker dat ze goed eet alleen melk blijft een probleem vindt ze vreselijk heeft ze ook niet van een vreemde ik ril er ook van maar ja ze groeit goed dus maak me geen zorgen
 
Hoihoi,

Ik heb er ook nooit potjes ingekregen hoor, en zeg nu zelf, wel eens een hapje genomen. Het smaakt ook naar helemaal niks.
Lekker zelf blijven koken.

Succes,
michelle
 
Mijn zoontje krijgt ook meestal vers gekookte groenten. Als je gewoon hetzelfde maakt als jullie eten is het niet eens zoveel meer werk. Van potjes moest hij ook niks hebben, alleen bledina 6maandenpotjes gingen er bij uitzondering wel eens in. En inderdaad, zoals Michelle al zegt: proef er maar eens aan, alleen de geur al doet me kokhalzen!
 
nee inderdaad vindt het vreselijk en stinkt al als ik het openmaak ,
maar eet nu wat moeilijk omdat haar kiezen doorkomen mag blij zijn als ze de helft opeet momenteel maar maak me geen zorgen hoor krijgt ze een flinke bak vla of yoghurt voor het slapen gaan.
maar als ik zie wat ze over de hele dag naar binnenwerkt en wil ze niet dan niet haalt ze wel weer in groetjes monique
 
Terug
Bovenaan