moeilijke eter

Even een vraagje , zijn er ook kinderen die moeilijk willen eten????? Ik moet heel m'n best doen om 4 flessen van 200 cc erin te krijgen.... 's Morgens wil hij helemaal weinig maar 90 cc ongeveer. Mijn zoontje is ruim 5 maanden.
Heb al geprobeerd om meer keer kleine porties aan te bieden maar helaas.
Iemand nog andere ideeen?????

Groetjes
Esther

wat voor melk geef je??
mijn zoon heeft 17 weken niet willen drinken
tot we dus over moesten op friso comfort
nu drinkt hij 4 flessen van 230 schoon op

hij heeft verborgen reflux,
maar de smaak van die friso is echt veeeeeeeeeel lekkerder

mischien eens proberen

hoi

mijn dochter van inmiddels 3 heeft ook altijd pepti gehad
die smaak is echt vies, mijn zoontej wilde pepti ook echt niet daarom
idd even met cb erover hebben

Hier ook een moeilijke eter. Ze moet eigenlijk nog steeds 5 flessen van 200 ml  hebben omdat ze zo onderin de curve hangt, maar ik krijg er met moeite 3,5 in per dag. Fruit en groente gaan wel, maar niet meer dan een derde tot een half potje. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het een moeilijke eter is. Als ik niet zo aanding, eet ze wel beter.  Laura krijgt Nutrilon Omneo, ook goor!  En die potjes smaken niet veel beter. Als ik zelf de groentehap maak, vindt ze dit wel lekkerder, maar ze eet er niet meer van, dus ik denk dat ze ook echt niet meer nodig heeft. Ze ziet er in ieder geval niet ondervoed uit, ofzo.

Groetjes Ilona  

Haha ik zit net even te lezen over al dat vieze eten dat we bij onze kindjes naar binnen proberen te krijgen, klinkt heel komisch zoals jullie erover praten, zelf zeggen dat het vies/goor is en dan toch verbaasd zijn dat ze het niet willen hebben,

maareh wat een vieze bende die babyvoeding he.....

Groetjes Yvonne

Als ik de moedermelk op temperatuur controleerde en de druppeltjes van mijn pols aflikte, dacht ik, tja is lekker zoet. Toen ik (uit gewoonte) hetzelfde deed met de flesvoeding, moest ik bijna kokhalsen!!! Getver! Dat smaakt echt niet lekker.
Ik heb me er dus vanaf het begin over verbaasd dat hij de babyvoeding net zo goed wegdrinkt als BV. Als hij het lekker vindt ben ik allang blij!
Maar het schijnt inderdaad zo te zijn: sommige soorten flesvoeding zijn nog viezer dan anderen...

Verder trouwens geen goede tips, mijn mannetje eet goed. Veel succes!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

Terug
Bovenaan