moeilijke periode?

Hoi,
mijn zoontje van 15 maanden slaapt nu een maand lang erg onrustig. Normaal slaapt hij altijd door van 9 tot 7.  Hij wordt veel wakker. Overdag is ie erg huilerig, onrustig en snel van slag. Er is nog een kleine op komst (nog 4 weken!) en  we zijn  doodmoe en erg gespannen. Zou hij voelen dat er een verandering op komst is en daarom zo reageren? Of is het gewoon een moeilijke periode en moeten we wat minder toegeeflijk zijn, want soms denk ik wel eens dat we teveel aan hem toegeven.
 
hoi
het   is heel herkenbaar wat je schrijft mijn dochter is bijna 15 maanden en ik moet nog 2 weken.
Ze wil nergens anders meer slapen dan alleen maar thuis, terwijl ze 2 a 3 keer per week naar mijn moeder ging die oppaste en sávonds het nar bed gaan is geen probleem maar na 1 uur wordt ze gillend wakker en haal ik haar er niet uit spuugt ze alles onder door het huilen. Soms is ze daardoor 1uur beneden
Ik denk dat ze het in de gaten heeft dat er wat veranderd, maar ze heeft ook erg veel last van doorkomende tanden en kiezen.
Ik weet ook niet zo goed wat we ermee moeten we zijn nu begonnen met kindival tabletjes van vsm bij onrust en slapeloosheid maar nu na 1 week merk ik nog geen resultaat.
 
Terug
Bovenaan