moeilijke poepen

A

Anoniem

Guest
hallo,heeft er iemand tips om het poepen van anouk war makkelijker te laten gaan,of zijn er drupjes voor of schrijft de huisarts er iets voor?ze ligt te kreunen en te persen en er komt niks of heel moeilijk.vannacht even getemperatuurd en toen kwam er een harde keutel en daarna zachtere ontlasting.ook is ze na het drinken altijd aan het persen,ik slaap er dan bijna niet van.
groetjes petra mv anouk

Hai,

Mette heeft hier ook veel last van momenteel en krijst het af en toe uit van de pijn. Ik heb druppels gehaald van vsm die speciaal zijn om de ontlasting zachter te maken. Kindicol heten ze en je koopt ze bv bij de apotheek. Ik heb hier gisteren een vraag gesteld over obstipatie en een aantal dames raden aan om een druppeltje olijfolie in de fles te doen. Schijnt erg goed te helpen.

gr.Ing

hoi,bedankt voor de tip,heb jij dat al uitgeprobeerd met olijfolie??en die druppels zijn die bijv.ook bij etos??waarschijnlijk wel want het zal wel homeopatisch zijn.ik doe ook al wat extra water bij de voeding,tis zo zielig als ze last hebben.nu ben ik wel overgestapt op andere voeding,zal ook wel meespelen.
groetjes petra

Overstappen op andere voeding kan een dag of 2 problemen geven zei het cb gisteren tegen mij. Dat kan het dus zijn.
Die druppels zijn vast ook bij de etos te krijgen. Kindicol heten ze. (ze hebben veel soorten)

Ik heb er gisteren olijfolie ingedaan en ik wacht nu met smart op het resultaat. We hopen dat ze vandaag even goed poept.

gr.Ing

hoi inge.wat een snelle reactie.ga die druppels vanmiddag snel halen,en olijfolie,gewoon uit de winkel ?wat je in de keuken gebruikt??hoop dat het helpt ook bij jou,tis fijn om te zien dat ze lekker poepen.even de druk eraf.succes.
groetjes petra

hoi,

mijn zoontje had er ook last van met het warme weer. als je flesvoeding geeft, gewoon iets extra water erin doen, +/-10 cc. heeft bij mij echt geholpen!!!

Ik heb haar gewoon Bertolli uit de keuken gegeven! Zie mijn topic obstipatie. Daar werkte het bij 2 kindjes. Na een dag liepen ze goed leeg zeg maar.
Die druppels is wel even intensief hoor. Het moet de eerste dag ieder uur en dan wel een half uur voor of na de maaltijd. Je moet dus even strak plannen. De dag erna is het nog maar 3 x daags dus dat is te doen. Ik geeft ze op een theelepeltje en dat gaat prima.

succes!!
ing

hoi inge.dan haal ik straks een fles olijfolie.dan hoeven die druppels zeker niet??want dan gaat het toch dubbelop?
groet petra

Terug
Bovenaan