Ook even een aanvulling op wat hier gezegd wordt. Kinderen neem je niet, die krijg je.... Als je begint met het proberen zwanger te raken, dan moet je afwachten of het je gegeven wordt. Ik vind het een pijnlijke opmerking.
Daarnaast.... je moet goed je verantwoording weten. Kun je een kindje geven wat het nodig heeft? Heb je daar het geld voor? Als ju nu niets over houdt, dan heb je er straks geen geld voor... armoede is niet een ideale situatie voor een baby om op deze aarde te komen. Daarnast moet je relatie stabiel zijn. Ik vind dat je zeker van elkaar moet zijn en dat je de intentie hebt om voor altijd bij elkaar te blijven.
Een kind in deze wereld zetten is een groete verantwoording en ik vind dat je zeker moet weten dat je (zoals je het nu kunt bekijken) daar het geld, de ruimte en de veilige omgeving voor hebt....
Heel veel mensen denken: het komt vanzelf goed.... nou een kind is juist een aanslag op je leven.. financieel maar ook relationeel... je moet goed weten wat je doet... weet dat je wat te bieden hebt....
Ik zeg niet dat alles nieuw moet zijn en van merk... het draait niet om materiele zaken.... maar als je elke maand alle dubbeltjes moet omdraaien om voeding te kunnen kopen, dan denk ik toch dat je beter had kunnen wachten totdat je dit probleem niet had gehad....
Je hoeft het niet breed te hebben, maar wel breed genoeg om voor je kindje in primaire levensbehoeften te voorzien... kleding - bedje - huis - eten - liefde
dat is wat ik nog wilde toevoegen.... suces Victory... het is goed dat je er over na denkt... een kindje krijgen meot je bewust doen en niet denken: "we zien wel hoe het loopt... het komt wel goed..." daardoor zijn al veel gezinnen in de ellende gekomen. Het is goed dat je voor een goede basis wil zorgen, als die er is, kan jullie kindje gerust en veilig op deze aarde komen.
Succes!