A
Anoniem
Guest
Hoe goed alles ging met onze eerst zoon hoe moeilijk het gaat met onze tweede zoon. Onze tweede zoon Milan is nu inmiddels 16 maanden en het gaat nog steeds niet zo goed. Hij heeft veel in het ziekenhuis gelegen en na een maand kwamen ze er achter dat hij reflux had. Daar kregen we medicijnen voor maar hij bleef spuigen en diaree houden. Met het gevolg dat hij vaak uitdroogde. Hij huilde ook erg veel. Hij kreeg speciale flesvoeding maar het ging niet beter. Toen weer andere voeding om te kijken of hij geen allergie had, soja flesvoeding, lactocevrije flesvoeding. We hebben al zoveel geprobeerd op advies van kinderarts en dieetist dat ik bijna zelf een winkel kan beginnen. Sinds 3 maanden gebruikt hij nu allergiecare flesvoeding, dit is voeding voor baby's met ernstige koemelkallergie en het gaat gelukkig beter. Hij spuugt niet meer, de reflux is over, maar de diaree is er wel nog. Milan is altijd erg onrustig geweest en heeft veel pijn gehad. Door de reflux had hij altijd zijn slokdarm ontstoken vaker tot bloedens toe. Echt niet leuk allemaal. Sinds een paar weken krijgt hij naarst hij flesvoeding een beetje fruit en een boterham of een aardappel met wat groente. Alles uitproberen en kijken of hij nergens op reageerd. Zijn groei gaat niet zo goed, hij is maar 74 cm en weegt 10 kilo. Zijn gewicht gaat eindelijk goed met zijn lengte niet. Daar maak ik me ook wel zorgen over. We hebben al zoveel nare dingen met hem meegemaakt. Zijn weerstand is ook erg slecht. Er hoeft maar iemand verkouden te zijn of iets anders en Milan heeft het ook. Zijn er nog meer ouders die zoiets met hun kind hebben meegemaakt? We zijn iederen maand met Milan in het ziekenhuis voor controle en ik heb het idee dat we niks verder komen. Sons zakt mij de moed in de schoenen. We willen ook genieten en leuke dingen doen met zijn viertjes, maar asl we iets leuks willen doen is Milan vaak ziek. Zo nu ga is stoppen. Alvast bedankt
Groetjes Jill
Groetjes Jill