Moeilijke stoelgang

Hoi meiden

Hebben jullie dat ook. De eerste weken van mijn zwangerschap was ik ook geobstipeerd, daarna ging het goed. Nu sinds 4 weken gaat het moeizaam.
Roosvice laxo werkt wel aardig. Maar nu denk ik telaat mee begonnen. Vandaag maar even goed aan de laxo en hopen dat het op gang gaat komen.
Het rare is dat ik er ook gewoon geen last van heb. Dikke buik heb ik toch al, hihi.

x yvonne

Ik ook, in het begin van de zwangerschap en nu sinds 2/3 week ook weer.
O soms zo´n zware bevalling hahah.
Meestal moet ik om de dag a 2 dagen.
Vind het heel irritant nu zo in de laatste weken.
Het maakt me onzeker.
Omdat dit mijn eerste kindje is.
Soms vraag ik me af wat eruit moet hahaha..

schijnt typisch zwangerschapkwaaltje te zijn

hier neit veel last van, spastische darmen dus met een paar harde buiken of weeen en ik kan zo naar de wc

laatst tijdens de weeen echt alles eruit geperst, tja darmen vonden de weeen niet fijn en die gingen gewoon door op de wc. niet prettig maar ja mijn darmen zijn wel weer mooi schoon

als mijn darmen van slag zijn maar er komt nog niks masseer ik zachtjes mijn buik, vooral de zijkanten waar de darmen zitten, dat werkt vaak ook wel

Ik had er al last van en ik slik nu ook nog ijzertabletten, 2 per dag, wat obstipatie veroorzaakt, maar tot nu toe valt het mee. Ik drink regelmatig verse jus d'orange en dat helpt prima. Sowieso helpt vezelrijk, gezond eten en veel drinken. En bewegen helpt ook, gewoon even een stukje lopen of rondjes draaien met je heupen (voor zover dat gaat) en masseren van je buik werkt inderdaad ook vaak.

Sterkte!

Terug
Bovenaan