moeilijker zwanger na keizersnede

A

Anoniem

Guest
hai meiden even een vraagje weet iemand als je bij de eerste een keizersnede hebt gehad of de kans dan kleiner is dat je zwanger raakt ? iemand ervaring mee groetjes

Hoi liefding,
Ik heb bij ons eerste kindje een gewone bevalling gehad en bij ons tweede er derde (tweeling) kindjes een keizersnede gehad. In april dit jaar ben ik gestopt met de pil en afgelopen maand (augustus) er echt voor gegaan zeg maar.... Vandaag was mijn NOD. Vanmiddag hield ik het niet meer en moest ik gewoon een test doen... en ja hoor... zwanger!!!!! Vier maanden na het stoppen van de pil ben ik dus zwanger. Geen problemen ivm de keizersnede dus.....

Liefs Lusana

oke das fijn om te horen maar bedoel je dat je afgelopen maand meer geklust hebt als de eerste 3 mnd omdat je zei we zijn er in aug echt voor gegaan en zo ja kluste je elke dag mischien stomme vraag hoor groetjes

Ik heb bij mijn dochter ook een keizersnee gehad en de gynaecoloog zei dat dat geen opstakel zou zijn als we weer zwanger wilden worden. Hij heeft ons toen wel aangeraden om het eerste half jaar niet zwanger te worden in verband met de genezing van de wond. Wij hebben deze keer gebruik gemaakt van ovulatietesten omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb (variërend van 35 tot 56 dagen!) Toen deze een positief resultaat gaf hebben we een "klusweekend" ingelast en dit heeft ons wederom een positieve test bezorgd,hi,hi,hi.

Zwanger worden is toch een kwestie van geluk, tenminste, zo denken wij erover. We hebben er deze keer toch weer 9 rondes over gedaan, terwijl er in onze omgeving vrouwen zijn die bij wijze van maar naar hun man hoeven te kijken en ze zijn al zwanger...Soms is het gewoon niet eerlijk!

Groetjes, Linda

Nee hoor we hebben niet meer geklust dan voorgaande maanden. Toen ik net gestopt was met de pil kreeg ik in eens een andere baan. Hier had ik totaal niet opgerekend maar deze werd me in eens aangeboden en ik had er super veel zin in (ik kan hier niet te veel op in gaan want wie weet zitten er bekende hier op de site en het is nog niet de bedoeling dat die weten dat ik zwanger ben hihihi. Heb namelijk vier zwangeren in onze vriendenkring)
Dus wij hebben eerst een tijdje veilige sex gehad totdat we "zekerheid" hadden dat deze baan goed was. Afgelopen maand hadden we die "zekerheid" (echt zeker ben je natuurlijk nooit) vandaar. Wij hebben geen sex om de dag maar gewoon wanneer we er zin in hebben en zie hier het resultaat van ons vierde wondertje.

Heel veel succes!

Liefs Lusana

Terug
Bovenaan