Moeilijker zwanger worden met koffie!

AMSTERDAM - Je staat op met koffie, leeft op koffie, gaat naar bed met een bak leut. Zonder die eerste cafeïnestoot kunnen mensen je beter niet aanspreken. Maar wist je dat koffie voor vrouwen met een kinderwens niet aan te raden is?

Je activiteit in de eileiders vermindert door cafeïne. De eileiders transporten eicellen van de eierstok naar de baarmoeder. Door koffie werden de stuiptrekkingen in de eileiders (die de eicellen zouden voortduwen) minder actief. Koffie (of andere cafeïnehoudende producten) vermindert dus indirect je vruchtbaarheid.

Dit blijkt uit onderzoek van de University of Nevada School of Medicine.

Meer bewegen, geen alcohol, geen koffie..... Leven jullie ook zo sober? Ga toch maar een beetje minderen met koffie, drink 't iedere dag :-s
xx

Heb hem ook gelezen idd! Gelukkig hou ik niet eens van koffie en drink ik weinig cola, dus geen issue voor mij!
Wel goed dat dit soort onderzoeken er zijn... Kuin je mensen met een kinderwens toch weer een stapje de goede richtng op helpen!

Ja, al moet je het ook een beetje met een korreltje zout nemen. Er zijn zoveel onderzoeken en als je ze allemaal moet geloven mag je niks meer! Toch zet het je wel even aan 't denken..... Ach, 'n kopje koffie op een dag kan geen kwaad en cola lust ik niet. Als je er maar niet TEveel van neemt, toch?

xx Anna

Ja precies!
Tuurlijk moet je al die onderzoeken niet te serieus nemen, maar het zet je wel weer even aan het denken over hoe je leeft en of je wel echt zo gezond bent als je jezelf wilt doen geloven.

Met mate is (bijna) niets slecht voor je en alles waar te voor staat is slecht! Behalve tevreden natuurlijk!

Liefs Daisy

Nou dan had ik allang zwanger moeten zijn....
Drink nooit geen koffie. Alleen maar rooibos en groene thee....

Dus hier zit hem het bij ons ook niet in....:-(.

Overal Waar "Te" Voor Staat Is Niet Goed.....

Dus Ach Ja... Doe Wat Je Wil En Waar Je Je Goed Bij Voelt..... En Al Die Onderzoek... Tja.... Dat Neem Ik Meestal Maar Met een Korreltje Zout.....

Net Zo... dat je moet blijven liggen nadat je seks hebt gehad... of het is ingespoten.... Nou Als Het Erin Zit Zit Het Erin Hoor.....Of Niet ..... Heel Makkelijk.....

XXXX

Terug
Bovenaan