moeilijkheden met reageren en inlogen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie heeft er ook zo'n last van dit systeem. Nadat het veranderd is gaat het alleen maar fout. Ik moet 5x op een onderwerp klikken en misschien dat ie dat eens tevoorschijnkomt maar heb ook al een paar x gehad dat ie gewoon alleen maar terug springt naar de onderwerpen. Zelf een reactie plaatsten gaat ook rot.   heel vaak zegt ie "Kan pagina niet vinden" en vervolgens is mijn hele verhaal weg. GRR.   Wat is hier aan te doen.????

Wordt er zo boos van...

Liefs gerdientje

Hoi hoi ,

Hier ook zeveel problemen. Ik krijg onderwerpen vaak niet geopend dan moet ik wel 5   er op klikken. en als ik wil reageren springt ie weer terug naar alle onderwerpen. Echt heel irritant, het inloggen gaat trouwens ook niet probeemloos. Soms pakt hij mijn wachtwoord niet.
Ik hoop dat het weer snel beter wordt. In de tijd dat ik op deze forum zit is dit nu de 3de keer al.

Groetjes, Ris

Hoi,

Klinkt bekend dat gedoe. Ik heb gemerkt dat je inderdaad 5 keer op een onderwerp moet klikken voordat het eindelijk een keer verschijnt, maar..... ik heb een oplossing. Tenminste, het is niet geweldig, maar het is een stap vooruit.

Als je op een onderwerp hebt gedrukt en je komt weer gewoon terug bij de lijst met onderwerpen, klik dan boven in je scherm op vernieuwen en dan verschijnt het wel goed.

Het is wel fijn om te weten dat het niet aan mijn computer ligt, maar dat het het aan het forum ligt. Nu kan ik de neiging om dat ding het raam uit te gooien iets beter onderdrukken (hormonen).

Succes allemaal
Groetjes Cheyenne
24w4d

hoi,
ik heb er ook last van moet wel 10 x klikken voor ik kan inloggen en of reageren.
of me w8woord pakt niet weer nieuwe aanvragen typ je die in werk het ook niet
maar goed hoop dat het snel word opgelost

Liefs Isabelle

Hoi meiden

erg vervelend ja! Was vorig jaar ook een tijdje. Voordat je je tekst plaats een kopie maken....scheelt je veel typwerk

liefs Clau

Hallo,

Wat er allemaal al over op geschreven is heb ik precies het zelfde. Er vervelend. En heel herkenbaar allemaal. Ik heb het ook nog niet eerder gehad. Ik heb vanmorgen al een paar keer op iemand gereageerd maar het word op de een of andere manier niet gepakt.

Groeten pinklady

Ja ik heb dit dus ook al dagen, grrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Ja, ik heb mezelf net voor het eerst geregistreerd en had het al bijna opgegeven na 8 pogingen. Is zonde want ik lees altijd met veel interesse alle onderwerpen.
Ik dacht laat ik nu zelf ook eens mee doen, maar hierdoor zou je er bijna niet meer aan beginnen.

Groetjes,   Nancy

Terug
Bovenaan