<p>Hi allemaal,</p><p>Even op zoek naar wat herkenning, denk ik. Mijn kindje is 6+ weken en ik heb zo'n moeite met haar op bed leggen. Het liefst leg ik haar in de wandelwagenbak die in de box staat zodat ik haar overdag bij me heb, maar dat kan niet altijd i.v.m. herrie maken waar ze wakker van wordt in haar lichte slaap. Maar ik heb zo'n moeite met haar op bed leggen! Het voelt alsof ik de tijd niet bewust met haar mee maak en daar word ik heel verdrietig van, zeker i.c.m. hoe snel de tijd gaat met zo'n kleintje. En ze slapen nog zoveel op deze leeftijd maar zijn juist nog wel zo knuffelbaar. Moeilijk.</p><p>Samen slapen durf ik niet omdat ik bang ben dat ik op haar rol en kan ook niet slapen zonder dekbed. Op mijn borst liggen wil ze vaak niet, als tussenoplossing heb ik de Womboo besteld om haar toch dichtbij te hebben. Maar ja, dan durf ik ook weer niet teveel lawaai te maken omdat ik bang ben haar slaap te verstoren...</p><p>Kortom, volgens mij maak ik het mezelf een beetje moeilijk. Hoe gaan jullie hiermee om? Ik wil haar zo graag zo lang mogelijk heel bewust meemaken...</p>