Moeite met boeren

<p>Hallo allemaal,</p><p>Onze zoon is 3 maanden en krijgt fv 5x dgs 180+6. We gebruiken al sab simplex om het boeren wat gemakkelijker te maken, maar alsnog heeft hij er veel moeite mee. Vooral als hij erg moe is lukt het amper. Hij valt dan in slaap op mijn schouder. Hebben jullie tips?</p><p>Groetjes </p><p> </p>
 
Hoi,

Hang je hem echt over je schouder? Dat hij met zijn elleboogjes over jouw schouder hangt en wat 'uitgerekt' hangt.
Klinkt heel vaag haha, maar hem dan zo lang mogelijk maken.

Ik boerde vroeger ook heel moeilijk. Mijn moeder hield mij dan vast op haar bovenarm. Daar lag ik met mijn buik op, hand om mijn nekje en dan eigenlijk mij naar beneden en weer naar boven wippen op haar arm.
Als ik dat met mijn dochter doe dan gooit ze alles eruit maar bij mij werkte het dus wel ;-)
 
Ik zet dr meestal op Mn been met de beentjes naar 1 kant hou k dr met Mn hand onder dr armpje vast en dr hoofdje. En beweeg k dr voorover en klop k op dr rugje, als dat niet lukt doe k dr weer rechterop en klop k op dr rugje en k doe een beetje met t been waar ze op zit op en neer. Werkt hier vrijwel altijd. 
 
Terug
Bovenaan