moeite met de warmte

Heeft iemand anders ook moeite met die over heerlijke warme lente zonnestralen?
Ik merk dat ik na een half uur/ 3 kwartier echt even uit de zon moet omdat mijn hart dan als een razende te keer gaat. Vind het wel jammer want ben echt blij dat die zon nu heerlijk schijnt. Na een 5 minuten binnen te hebben gezeten en even wat water over mijn gezicht te hebben gegooid gaat het wel weer redelijk en kan ik de volgende 30/45 min weer verder genieten...

nee daar heb ik geen last van...wel vervelend lijkt me...ben juist meer van voor zwangerschapsmasker die je kunt ktijgen in je gezicht van de zon....

waar ik wel erg last van heb is de muggen....grrrr wordt helemaal lek geprikt en me man helemaal niet....zwanger bloed is lekker bloed blijkbaar...

Ik heb er nu nog geen last van. Maar ik weet dat ik straks waarschijnlijk wel veel last van zal krijgen. Ik kan helemaal niet tegen hitte. Vraag me ook elke vakantie weer af, hoe ik in vredesnaam op het briljante idee kwam om midden in de zomer naar de Mediterraan te gaan.

Vorig jaar in Italië, toen mijn voeten zo vol vocht zaten dat ik alleen de slippers van mijn man nog aan kon, zei ik “Ik beloof je, als we ooit kinderen krijgen, plannen we het zo dat ik niet hoogzwanger ben in de zomer”. En tadaaa, eind Juli uitgerekend. Ik vermoed dus dat ik over een paar maanden opzwel als een Michelin poppetje.
Dus ik denk dat ik over een tijdje mee kan praten over de haat/liefde verhouding met de zomer en de zon.

Goh wat vervelend lijkt me dat!
Ik heb het 's zomers wel altijd erg snel warm en tijdens de vorige zwangerschap 2 jaar geleden zwollen m'n voeten en enkels wel erg op, maar verder geniet ik toch echt altijd van het heerlijke weer. Zeker nu, een mooi zonnetje, lammetjes in de wei, lekker muziekje op de radio en vrolijk getrappel in m'n buik, heerlijk!!! Lang leve het voorjaar!!!
Maar ook de zomer vind ik vaak heerlijk hoor. Ik heb nog niet veel buiten gezeten nu, maar dat komt vast en zeker wel.
Heel veel succes allemaal die wel veel last hebben van de warmte!

@ Neomi, dat van de muggen is heel makkelijk verklaarbaar. Muggen gaan naar het warmste lichaam en dat van ons is nu eenmaal een graad warmer dan normaal...

ik moet zeggen dat ik en de warmte vooralsnog wel aardig samen gaan. Al moet ik wel rekening houden met weinig kleding. Want ik heb het nu helemaal snel warm. Vandaag in de tuin gerommeld, heerlijk. Maar kan me voorstellen dat het waardeloos is als je er niet van kan genieten!

Terug
Bovenaan