moeite met drinken

op dit moment ben ik radeloos, antonio kan niet drinken uit wat voor fles dan ook, met tuit, harde tuit, zachte tuit, rietje, gewoon glas, noem maar op alles loopt er langs, help. herkennen jullie dit en hoe doen jullie dit alle tips zijn welkom

Heeft hij misschien last van zijn keeltje? Dan heeft hij wel dorst maar krijgt hij het niet goed weg geslikt. Probeer zoveel mogelijk aan te bieden en eventueel ook in de vorm van vla, brood gedrenkt in melk of soep oid. Soms slikt dat wat makkelijker. En dan krijgt hij toch nog wat binnen.

Ik las in een andere topic van een moeder die ook bv geeft en haar kindje weigert ook de fles. (dec club)
Zij gaan de breastflow fles bestellen moet je maar ff google(en)
Heb ik ook gedaan was ff nieuwsgierig en moet zeggen voor bv-kindjes die fles weigeren zou het dit zeker wel kunnen zijn.
google maar eens sucses

liefs louise

hij drinkt dus wel de afgekolfde melk uit een babyfles en dan maakt het hem ook niet uit wat voor speen eraan zit maar hij kan gewoon geen water of sap uit een ander systeem drinken. hij neemt een slok en kan het dan niet wegslikken lijkt het wel en dan loopt het zo zijn mond uit terwijl hij een nw slok neemt. alles zit dan onder, kleertjes, slab, tafelblad. dus gaat echt om de sap endergelijk en gelukkig niet de afgekolfde melk. baal er eigenlijk ook wel van omdat ik wilde stoppen met kolven op mijn werk maar ja zolang hij geen ander vocht drinkt heeft hij de afgekolfde melk denk ik toch nog nodig. heb trouwens ook geprobeerd om sap in een flesje te geven maar dat krijgt hij dan ook niet doorgeslikt. stom he weet het echt niet meer

Terug
Bovenaan