moeite met geheimhouden

Heeft iemand ook het probleem om haar zwangerschap geheim te houden?
Ik heb binnenkort een vrijgezellenfeest waar ik normaal gesproken zou drinken. Nu heb ik de afgelopen weken al smoesjes gebruikt zoals; anti-biotica voor blaasontsteking, ik ben de bob of het feestje afgezegt. Ik kan geen smoesje verzinnen voor dit vrijgezellenfeest, heeft iemand een geloofwaardige tip voor me?

Hey meid,

Ik herken het wel hoor. Ik ben nog maar NET zwanger maar had gister ook een feestje en normaal drink ik dan altijd maar ja dus nu niet. Dan krijg je wel meteen vragen.. Heel moeilijk..

Ja zou het eigenlijk niet weten.. drank aannemen stiekem weggooien en zelf nieuwe halen haha. Nee meid zou het niet echt weten.

hoever ben je? en tot wanneer wil je wachten met vertellen?

xx mama van Aimée

Zeggen dat je niet zo lekker bent?

Ik heb me voorgenomen om er niet over te liegen/ het te verzwijgen.
Daar zou ik me te ongemakkelijk bij voelen.

groetjes Mariëlle

hallo mama van aimee,
Ik ben nu 7 weken en we willen het eigelijk pas na de 12 weken bekend gaan maken. Ik vind het wel vervelend om te moeten liegen, ik ben eigelijk iemand die altijd eerlijk is, dus is dit extra moeilijk voor mij.
x

Hoi hoi,
Ik hab hetzelfde gehad bij mijn 2e zwangerschap. Ik heb toen wel steeds de glazen wijn vastgehouden en ben vaak naar wc geweest (met het glas). En in de kroeg deed ik met rondjes mee en liet ik het oude glas (vaak half vol) weer staan. Succes!

Hi,
Ik kan me voorstellen dat het lastig is.
Ik heb tijdens de eerste zwangerschap in de kantine van de sportclub telkens mijn flesje bier leeggegoten in de wc en gevuld met water.
Alcohol vrij bier kan je ook drinken en bessensap of cassis in een wijnglas lijkt ook net echt!!

Succes met het geheim houden hihihih!!

Groetjes Fee

Hoi hoi!
Toen ik net wist dat ik zwanger was ben ik nog met een aantal vriendinnen op vakantie geweest. Ik heb besloten om het aan een vriendin te vertellen zodat ik een "partner in crime" Had.
Ik heb die vakantie veel baco's gedronken zonder bacardi. En we hadden "per ongeluk" caffeinevrije cola gekocht. Ondanks dat ik nooit baco's drink is het niemand opgevallen!
Ik hoop dat het je gaat lukken! Succes in ieder geval!
Liefs Mij

Hey,

Herkenbaar probleem. Ik speel zelf steeds voor Bob en probeer zo min mogelijk afspraken te hebben tot de 12 weken voorbij zijn (dan willen we het vertellen).
Als je de Bob bent, komt je volgens mij best geloofwaardig over alhoewel sommige mensen het toch wel door hebben... so what? Uit beleefdheid vragen ze waarschijnlijk niks en hoor je achteraf dat ze al iets in de gaten hadden...

Succes!

Terug
Bovenaan