<p>Hoi hoi,</p><p>Ons mannetje van 4 maanden heeft moeite met in slaap vallen in zijn eigen bed overdag. De nachten gaan goed in zijn eigen bed, maar overdag en het slaapje tot de laatste fles zijn een ding. Hij ligt pas een paar nachten ook in zijn ledikant, hiervoor altijd ‘s nachts in de co-sleeper geslapen, maar nu dan in zijn eigen bedje en dat gaat dus goed. Hij komt wel een stukje eerder voor zijn fles, maar gaat na zijn fles ook gelijk weer verder slapen. Nu is het zo dat ik hem overdag ook graag gewoon op bed leg voor zijn slaapjes, maar als hij maar half wakker is nog is hij na 5 minuten weer wakker en keihard huilen tot ik hem pak. Leg je hem vervolgens in de wagen, dan is hij zo vertrokkenen. Eventjes laten huilen hebben we ook geprobeerd, maar hij gaat echt overstuur, dus dat werkt ook niet. Enige wat nu werkt is slapend wegleggen, maar erg handig is dat niet met nog een peuter van ruim 2,5 erbij. Hij heeft dus duidelijk moeite met de ruimte om zich heen. Ik heb al een handdoek een stukje boven zijn hoofd gelegd om het bedje optisch te verkleinen, maar dat lijkt weinig verschil te maken. Iemand nog de geniale tip? </p>