Hai dames,
Alles goed met iedereen? Veel 'nieuwe' babies geboren de afgelopen tijd! Leuk. Gaat het goed met alle kinders en de grote broers en zussen??
Hier gaat alles zijn gangetje, we genieten nu al 6 weken van ons kleine mannetje!
onze oudste zoon van ruim 1,5 is ook super lief voor zijn broertje en voor ons. Je hoort wel eens verhalen dat ze veranderen als er een kleine bij komt, maar bij ons gelukkig niet! Hij is over het algemeen nog net zo lief als voorheen! Sinds een klein weekje is hij overdag zelfs zindelijk! Helemaal trots op m, want poging 1 gaat gelijk al goed!
Ons kleine mannetje heeft alleen wat moeite met in slaap komen in zijn eigen bedje.. Als we hem wegleggen gaat het goed, maar na een minuut of 5 a 10 begint hij te huilen. Eerst ging ik steeds 'gelijk' kijken, maar de laatste dagen heb ik hem maar gewoon even laten huilen, wie weet heeft ie het nodig om in slaap te komen. Gisteravond na 20 minuten toch maar naar boven gelopen want hij was gewoon echt een beetje overstuur! speentje gegeven en hij was weer stil, terug gelegd in zijn bedje en na 10 minuten begon hij weer...
Ik heb het idee dat hij zijn bedje misschien te groot vind... Is het misschien een idee om hem een tijdje in zijn wagenbak (wel op zijn kamertje dan) in te laten slapen? Geeft misschien een meer geborgen gevoel?? Als ik hem na de nachtvoeding in zijn bedje leg is er overigens niets aan de hand...
Tips zijn welkom!!
Liefs, mijn schatje(s)